close

華姐台上鬥騷 台下嘉賓鬥波

新一屆華姐本週日(24日)順利誕生,賽前被視為大熱張名雅只屈居季軍。冠軍係自溫哥華鄧佩儀,亞軍係吉隆坡佳麗陳楚寰。16個準華姐為爭奪后冠,大家都施展混身解數。

好似季軍張名雅,除賣口乖讚評判之一的馬國明吸引同靚仔之外,才藝表演時演出肚皮舞,仲有出場時晚裝谷行事業線,都令到評審同觀眾為之一振。相反,冠軍鄧佩儀雖然先天不足,但勝在各方都平均,知道自己身材唔夠強勁,寧願跳健康繩keep住形象,成為最終勝利者。

唔好以為只台上參賽者激鬥,其實台下女星級評審藝人,個個都都一樣爭妍鬥麗,谷行事業線為自己爭取收視。當中包括陳法拉、苟芸慧同許亦妮,唔知法拉係咪早知會遇到勁敵,所以就算好耐冇拋胸,都忽然一露,成功搶去唔少收視。

 

 

image
 放大圖片
arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()