close


三十萬名畫
著名畫家曹小冬係達哥 fans,三年前,佢送 咗幅達哥 嘅畫像俾達哥。呢幅畫係逐點點上去,唔係用筆掃。曹小冬 啲畫 喺紐約拍賣最少要幾十萬一幅,呢張估計最少值三十萬。

星悅居

劉以達 尋寶屋

2013年03月01日 ~~ 第918期 忽然1周

本周三( 27日),劉以達踏入半百年華,同達嫂結婚亦已十五年。不過達哥同達嫂仍然係大細路,兩人嗜好一樣,同是喜歡儲玩具。達哥位於大埔林村的七百呎愛巢,擺滿了達嫂的小擺設及達哥的 Batman figure。玩具迷 嚟到呢個小天地,可以慢慢尋寶,逐件細味!

互動片段

劉以達家居



劉氏夫婦搬入林村已有 4年多,和街坊關係甚好。記者在他們住所附近的士多等候時,士多老闆娘會問:「你 哋搵達哥、達嫂呀?我幫你叫佢 哋落 嚟!」達嫂亦說:「我 哋平時叫外賣唔使出門口 嘅, 喺窗口吊個籃落地下就得。呢度鳥語花香,行去對面又有好多有機菜買,養老一流。」


意國浮雕
兩位都係虔誠嘅基督徒,家裏除了黐滿聖經金句外,這幅畫亦係教友去完意大利送俾佢哋嘅手信。


七彩牆角
呢啲唔同顏色嘅迷你垃圾桶,達嫂在貨辦場買,每個五蚊,儲齊所有顏色都唔使一百蚊,而出面街要成廿幾三十蚊一個。


印度和平
讀設計嘅達嫂,甚喜歡富有藝術色彩嘅擺設。呢個 PEACE係印度貨,百幾蚊就可以搬佢返屋企。


單位平面圖

達嫂平買玩具屋


不過,對這兩公婆來說,這個家最一流的地方,一定是有足夠地方擺放玩具。達哥的 Batman玩具集中擺喺工作室,達嫂的珍藏就放正在大門。一入屋記者即被那間模型玩具屋深深吸引。
達嫂笑說:「我最鍾意行夜冷店同跳蚤市場,我覺得用一百蚊買多幾件平 嘢,好過用一千蚊買一件貴 嘢。我呢 啲玩具全部都係五蚊、十蚊。間玩具屋之前賣成千七蚊,我唔捨得買,最後見舖頭大減價四百蚊至買。玩具屋入面 啲擺設,係我後來逐件買返 嚟砌入屋 嘅,我買 嘢係要經濟實惠。」
達哥兩夫婦平日愛捐窿捐罅,用平價買歐洲公仔及玩具屋的配件。達嫂說:「我 哋唔會俾工人打掃玩具,費事揩花 啲 Batman,我老公詐型, 嗰 啲係佢命根 嚟 㗎!而我只在大門口整番個小小地盤,河水不犯井水。」


平價花筒
自認係萬花筒妹嘅達嫂,家中亦收藏唔少萬花筒。呢個大理石紋萬花筒,雖然係膠造,但手工好,一百蚊有交易,超值。




平買靚屋
呢間模型屋裏面嘅迷你擺設,最貴嗰件都係$35,成間屋都唔使二千蚊。


下層小屋個燒烤爐都係幾十蚊貨,而旁邊嘅擺設都只係五蚊、十蚊,相當抵玩,達嫂笑說:「買個雞尾包都要五蚊啦!」


東歐娃娃
呢堆娃娃一家七口,即是由細至大可以七合一收埋 喺最大隻 嘅娃娃體內。「呢 啲娃娃係木雕加手繪,係烏克蘭同俄羅斯一帶 嘅特產。我 喺網上買,三百蚊一套,最細 嗰個好似花生咁細。」


藝術彩碟
大門側的牆上,貼上了大大小小 嘅碟,達嫂話:「 啲碟隻隻燒出 嚟都唔同色, 喺大埔 嘅貨辦場買 嘅,幾百蚊 啫!我鍾意佢 啲顏色靚,好有藝術感覺。」


大門一開,就見到達嫂嘅精緻玩具山頭。模型玩具屋同旋轉木馬相當養眼。這款有 50首音樂嘅木馬在紐約賣數千元,但達嫂帶達哥到貨場買,一千蚊搞掂。


藏寶大廳
音樂、拍戲及玩具是達哥人生三件事,雖然客廳主要都係達嫂 嘅擺設,不過達哥都有好多玩具同影碟散放在大廳四周。

成日摸住玩具


至於達哥買 Batman雖然所費動輒數百元至數千元,不過他就有別於一般玩具迷,唔 like用玻璃櫃放玩具。他說:「我鍾意就咁擺 喺度,得閒就要摸吓啲玩具,隨手可以轉一轉佢 哋 啲姿勢先好玩!」
房間左面擺滿 Batman figure及 Batman車,門後更擺放了 6呎高的 89年蝙蝠俠造型戰衣。「歷代蝙蝠俠當中,我最鍾意 89年個造型,貪佢望落去惡 啲。呢件戰衣我鍾意 咗好耐,早排先 喺 eBay發現有再版,我咪用$15,000 bid佢返 嚟囉,唔算好貴。依家我等緊 hot toy出架實物大 嘅戰車。」
不過創作時,達哥就會冷落玩具。「要寫歌時,我 喺工作室會先祈禱,如果有靈感就記低 啲節拍,之後再諗應該用邊樣樂器去演繹。有時 瞓到凌晨突然靈感到,我都會起身記低佢。」工作時專心工作,絕無玩物喪志,難怪達哥有本事愈儲愈多啦。


介紹工作室時,達哥笑說:「呢間係我做音樂 嘅工作室,亦都係我 嘅玩具房,擺滿心頭好。」這間房擺放唔少 89年版 嘅 Batman。


蝙蝠戰衣
呢件蝙蝠造型戰衣花費$15,000,達哥說:「呢件係硬膠造,我着過十次,每次都要搵人幫手,要着成半個鐘頭。」至於小圖本特刊,就係十幾年前達嫂同達哥啱啱撻着時,達嫂送俾達哥嘅定情禮物,達哥仲儲埋單據。




改裝戰車
達哥大大小小的 Batman車加埋有 9架。達哥話:「呢 啲全部都係 89年款。有 啲車我改裝過,會着燈,又有好多機關。」




像真戰艦
戰艦出自動畫《宇宙戰艦大和號》,達哥話:「呢隻係最大 size嘅大和號模型,我斷斷續續砌 咗差唔多四個月。佢 啲炮會轉又有聲,幾年前 喺台灣買都要四千幾蚊港紙。」

嚇親明哥


達哥係 Batman痴,試過因為唔滿意 Batman個嘴,於是攞另一個 figure個嘴落嚟換(小圖)。佢出埠工作都要帶隻 Batman傍身,達嫂話:「佢俾呢隻 Batman(左圖)黃耀明睇,突然 㩒掣令 Batman眨眼,連明哥都俾佢嚇親。」







撰文:林碧洋
攝影:李梓軒
影片:湯文峯

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()