close
李華明政治接班人

前立法會議員李華明在政壇退下火線後,去年自設公關公司,工作時間較彈性之餘,開心有更多的親子時間。

李華明有女初長成,名叫敏蓓,今年二十四歲,彼此關係親密和諧,一家三口經常結伴出外旅行,並已計劃快將到意大利歎世界。不過,他斬釘截鐵表示,對女兒從不嬌生慣養,反而着力培養她獨立自主和敢言的性格,從來不會讓女兒變成「溫室小花」,令她有機會繼承父業。「我自小帶佢去好多社區活動,接觸唔同人,所以佢唔怕醜,又夠膽講嘢,有潛質做議員,但老師投訴佢多嘢講。」

在政壇退下火線的李華明,去年開設公關公司,他笑言現在工作時間較彈性和自由,亦有較多時間與家人出外旅行。

二○一○年,李敏蓓在悉尼Macquarie University畢業,李華明及太太前往參加其畢業典禮。

教女獨立

李華明於去年十月開設公關公司,太太閒時幫手做會計,而女兒李敏蓓剛完成為期十個月的日本工作假期之旅,如今一邊找工作,一邊幫爸爸做資料搜集。李敏蓓性格獨立、開朗,中五畢業後曾到過意大利交流,之後遠赴澳洲升讀大學,修讀傳媒與文化學系,副修日文。

李華明憶述:「嗰女由細到大都係讀德望,但佢會考成績中等,加上澳洲有親戚,所以畀佢去嗰邊先讀基礎班,佢讀咗半年就升上year 1,總共讀咗四年,我覺得快過喺香港讀。」雖然女兒中五後已「離鄉別井」,但沒有影響與父母的關係,一家人關係和諧。「都冇話捨唔捨得,佢去澳洲開學時,我同太太陪佢過去,租架車周圍去買嘢,幫佢搬嘢入宿舍,佢喺嗰邊大家都有聯繫,有時我哋飛過去探佢。」

女兒自小的樣子與爸爸李華明非常相似,就連性格亦相近,彼此性格獨立、好動,同屬敢言的人。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()