close

社交圈
扭擰
名人的動向當然備受注視,不過有啲人愛扭擰,心裡面明明想做又要扮嘢,口不對心。

郭惠光 避鏡

上週五,大馬「糖王」郭鶴年和仔女去福臨門食飯,一向最愛扮貞子,以髮披面唔願影相的糖王女郭惠光,今次無預到會在福臨門撞到傳媒,所以佢呆一呆之後,又繼續打側塊面入場,反而糖王仔郭孔華(圓圖右)和女婿吳繼霖就任影唔嬲。

莊思敏 摸到即止
莊思敏上週六以一襲半透視上衣去灣仔睇爆衫猛男騷(下圖),平時心口 open的她,當晚卻連皮褸都唔除,又只肯用手指摸吓猛男胸肌交貨;相反模媽 Mia就好搏,俾猛男抱到露打底褲都無所謂,問莊思敏做乜咁錫身?佢緊張說:「可能佢哋見我較高大,所以無人抱起我。」

鍾楚紅 左搖右擺

上週三身穿 Burberry Prorsum加 Jimmy Choo五吋高跟鞋的鍾楚紅,為 Citibank的新信用咭活動揭幕。成為首張黑咭咭主的她說:「我好鍾意碌咭,特別係旅行時,但我好謹慎,唔會碌爆咭。」問她感情生活如何時?「你睇我咁款就知冇啦!」但紅姑全程左扭右扭,似著高踭鞋企唔穩多過擺甫士,就連佢都笑話:「我好少著咁高,依家遨吓遨吓,但咁高睇到好多嘢。」
何柱國 變臉

星島集團老闆何柱國經常公開明寸特首梁振英,上週五集團搞頒獎禮,照慣例要請特首做主禮嘉賓,當他現身接特首入宴會廳時,不忘繼續寸嘴,對住 CY話:「佢哋問我係唔係同你唔啱喎。」後來他在台上致辭時卻忽然變成「梁粉」,先讚特首係有能力的人,仲話唐唐咁多風風雨雨,要撐對方好辛苦喎!

撰文、攝影:名人組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()