close

Peter仔終有出頭天。(設計對白)
真係估你唔到!(設計對白)

探熱針
風生水起 姑爺仔變富商 麥德和賣咪 5千蚊起步
八十年代經典電影《𡃁妹仔》重拍,得當年飾演片中男主角「長樂街 Peter仔」的麥德和出山客串,跟舊拍檔溫碧霞扮演夫妻。在娛圈消失多時的他,原來早已轉行賣音響並研發麥克風,八年前成功發明光環咪,更令 Peter仔賣咪賣到揸近億豪宅。

研發出財路
年近五張的麥德和復出做 Peter叔,《𡃁妹仔 2013微交少女》開鏡當日,牛記笠記見人,唔知以為他復出撲水,查實禾稈冚珍珠。
當年麥德和脫離影圈轉行搞音響科技,守業廿年,八年前憑住成功研發出有紅、黃、藍、綠及粉紅變色的光環無線咪,並在內地申請成為專利,自設生產線,從此撈到風生水起。
「 Peter仔光環咪」在中港台 K場大行其道, Neway及 Redbox都有採用。記者在網上搜尋,麥德和的「聲霸王」公司及廠房均設於深圳,公司網頁更放上胡杏兒及 G.E.M.男友林宥嘉攞住「 Peter仔光環咪」演出相片,而最貴的一支,是值二萬多元的水晶咪。

當年 Peter仔
30年前電影《𡃁妹仔》,演 Peter仔的麥德和同林碧琪一幕床戲,甚為經典。

麥德和發明的光環咪,在內地攞埋專利,令他走上發達之路。其兄舞王麥德羅(右),至今仍登台頻頻,又跳又唱。

 

唔想招搖
做咗咪霸,麥德和近年將彈藥投放房地產。手上的磚頭,據知包括有天璽、擎天半島及君臨天下等,個個單位均值三千萬以上,單是賬面資產已億億聲。
當年《𡃁妹仔》經典對白:「我係長樂街 Peter,邊個唔識我?」性格招積,但暴發後的麥德和,卻堅持低調;衣食住行平民化,除了舊拍檔溫碧霞知道他是隱形富豪,片中台前幕後都不曉得打扮樸素的麥德和其實是有米老闆。
「去片場開工,麥德和都專登揸架日產七人車出入唔用 Benz,佢話唔想太招搖。不過因為拍完戲要趕返深圳公司開會,先要司機接送;平日佢都仲係鍾意坐街邊檔食炒粉麵,好慳儉。」知情者說。

新版《𡃁妹仔》開拍,除溫碧霞及麥德和在該片延續經典,其餘男女主角一律起用新人。早前該片投資者,有「工廈炒王」之稱的李冠亮(箭嘴)率領開鏡儀式。

當年《𡃁妹仔》激情戲落在林碧琪身上,新版的重口味劇情則由魔鬼胸蔚雨芯負責。

過百員工
上週四(三月廿一日),麥德和有通告,對於身家被揭,他顯得十分錯愕。「你哋點解知咁多嘢?唔好講我呢啲啦!」幾經追問,他才心軟公開發跡史。
「當日我用五千蚊起家,由 one man band做到依家有百幾個員工。多年嚟我不斷研發,改良靚聲咪,直至○四年,發明咗光環無線咪,攞埋專利,生意至由不過不失變搵到大錢。除咗東南亞,我嘅光環咪亦開始打入歐美市場。依家好多歌手都用我啲咪做私家咪。但邊個就唔方便講啦!」
對於有指他手揸億元物業,麥德和即耍手擰頭的說:「唔講呢啲!我好窮㗎。」之後更轉身閃走,避開記者。
至於溫碧霞一早知舊拍檔已變成億萬富豪,她說:「我淨係知佢做咪嘅生意做得好好,唔知佢有幾多身家喎!」

在麥德和的公司「聲霸王」網頁發現貼有胡杏兒攞住他發明的光環咪相片。

問麥德和係咪賣咪賣到身家有億億聲,他笑笑口說:「唔講呢啲!」
陳年經典

左起
溫碧霞
林碧琪

三十年前由麥當雄監製的電影《𡃁妹仔》,因劇情寫實又夠爆,即使全新人孭飛,都做到千萬票房,並橫掃電影金像獎的最佳導演、編劇、女主角及女新人獎項。當時只得十七歲的女主角林碧琪,一幕紋身露兩點,一脫成名,而另一女主角溫碧霞及麥德和亦憑此片彈出。之後林碧琪急流勇退嫁杜麗莎胞弟弗烈,從此相夫教子不肯復出;而打碟出身的麥德和亦轉行做音響,做到今日變富商。片中五女只有溫碧霞長期作戰留在圈中發展,三十年來長做長有。

撰文、攝影:娛樂組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()