close


《今日我至勇》將軍澳
湯盈盈年底同錢嘉樂奉子成婚,有咗三個月嘅盈盈前晚竟然唔戒口去買魚生、壽司食,係盈盈呢啲外國長大嘅,先至會做咁勇嘅準媽媽。


湯盈盈年底同錢嘉樂奉子成婚,不過懷孕3個月嘅盈盈,前晚9點幾喺無綫拍完《老表,你好嘢》之後,竟然走咗去將軍澳新都城買魚生壽司。記者話有咗 BB仲食生冷嘢,盈盈就尷尬咁笑,跟住揸車返咗佢同樂樂匡湖居愛巢。
噚日上晝10點盈盈同郭晉安以及林盛斌( Bob)喺銅鑼灣拍《老表》,隱約見佢肚凸凸。盈盈下晝同安仔等人去大坑火車頭食晏,叫咗碗全熟牛河。



銅鑼灣 吸二手煙 

食熟牛河 

請教養胎 拍劇搵替身

問盈盈係咪減少動作戲份?佢話:「冇特別要求,嚟緊仲有場跣低嘅戲。」係咪要戒口?佢就話:「少食生冷嘢,今日特登唔食生牛肉湯河。」講到佢終於嫁得出,佢好得戚咁話:「應該話佢(樂樂)終於恨到。」盈盈話喺《老表》度俾阿 Bob搞大咗個肚,似乎呢部劇好 lucky,盈盈笑笑口話:「係啦!」講到佘詩曼班姊妹嬲佢咁口密,盈盈話前晚要 WhatsApp解釋,搞到唔夠瞓。安仔就話遲吓盈盈要搵替身拍劇,又踢爆盈盈好心急請教佢有關大肚婆嘅飲食。
採訪:文國駿、李志明
攝影:楊浩賢、朱志聰

錢嘉樂裝修愛巢 迎接BB

錢嘉樂與湯盈盈造人成功,鐵定年底結婚,向來浪子的嘉樂一夜變成「愛妻號」,昨日全日家中靜思,打算翻新愛巢,就連最愛的戰車也要轉為家庭車代步,婚禮則全權交由好友梁靖琪(Toby)策劃,至於準新娘盈盈則繼續為新劇開工,全程報以甜笑。



昨日為新劇拍外景的盈盈,明顯腰圓背厚,又刻意用手袋掩肚。

錢嘉樂前日突然宣布年底迎娶女友湯盈盈,雖然女方未肯公開承認有喜,但已私下向身邊好友證實懷孕,即將榮升爸爸的嘉樂興奮不已,為給盈盈及BB最好的生活,大細路嘉樂也一夜長大,加入愛妻號行列。

昨日嘉樂接受本報訪問時仍難掩興奮心情,笑言沒有想過將人生大事告知親友,原來是那麼困難,再被追問是否雙喜臨門?他繼續避談:「首先享受咗結婚過程,其他嘢一步一步嚟。(要準備好多嘢?)都同盈盈諗過,係咪要買過間屋?但住緊呢個地方好舒服,有諗過裝修同翻新囉,車都要轉過部大車。」


錢嘉樂終於生性,為盈盈及BB換大車。(資料圖片)

湯盈盈前晚獨自駕車到將軍澳買外賣。

拍檔郭晉安不時叮嚀盈盈要小心。

夢想小島行禮

嘉樂更透露二人夢想在小島舉行婚禮,但現時卻決定於香港註冊及擺酒,婚禮一切事宜將交由好友梁靖琪策劃。尚未開工的他昨日全日於家中靜思計劃將來,問可有擇日結婚?他說:「交晒畀盈盈負責,唔好以為佢係鬼妹仔,其實好傳統。」

準錢太盈盈前晚完成新劇《老表,你好嘢!》拍攝後,獨自駕車到將軍澳某日本餐廳買外賣,對記者所有提問也只以微笑回應,之後便返西貢匡湖居愛巢。及至昨早盈盈又再出動,與郭晉安、林盛斌(Bob)到大坑繼續為《老》劇開工,約中午前完成戲份離開,腹部微隆的盈盈不時摸着肚皮,又用手袋掩肚,兩位拍檔前後護送穿上高踭鞋的盈盈上車,眾人到附近的越南餐廳食晏,問她是否戒口?盈盈說:「我今日都冇食生牛肉啦。」其後劇組再轉到尖沙咀繼續拍外景。

梁靖琪讚賢妻

盈盈接受訪問時,未有正面回應懷孕傳聞,問到嘉樂求婚時是否喊晒?她甜笑:「邊有呀!(擺脫盛女行列嫁嘉樂?)係佢恨到!」而她拍完尖沙咀戲份後,先乘公司車返電視城再取回座駕返西貢。

至於身為二人婚禮策劃人的梁靖琪,透露嘉樂與盈盈在2、3個月前已邀她計劃婚禮:「我會盡量滿足佢哋嘅需要,(盈盈着褂?)梗係啦!會畀佢揀,盈盈係個好傳統嘅女人,平時好照顧嘉樂,又會煮飯,係賢妻良母,依家都幫佢諗緊婚紗係點。」

文:影視組

攝:追蹤組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()