close


全智賢 喺新片《盜賊們》內賣性感扮女賊,果然吸引到觀眾入場,片房大收。

CIA

全智賢感謝煮

2012年08月22日 ~~ 第274期 Face

韓國美女全智賢 嘅老公崔俊赫似乎幾旺老婆,事關二人 喺 4月結婚,事隔 4個月,就 31歲嘅全智賢 孭飛新片《盜賊們》一上畫就大收, 喺韓國開畫 20日已衝破 9百萬入場人次,成票房 No.1。

老公旺老婆,全智賢亦識做服侍老公。最近佢接受韓國 KBS電視台訪問,話媽咪由於係烹飪高手,所以佢 嘅烹飪技術都唔錯,一有時間都會親自落廚煮番幾味畀老公食。主持人仲問佢乜嘢時候先自覺係真正人妻,全智賢笑笑口話:「考慮晚飯要做甚麼的時候,還有考慮怎樣處理剩菜剩飯的時候。」諗得咁細緻,睇 嚟全智賢都應該係個好老婆 嘅。


今年 4月同韓國金融才俊崔俊赫結婚,全智賢話婚後佢都會照顧老公飲食,但早餐就通常畀杯果汁老公飲就搞掂,懶 咗 啲喎!網上圖片


全智賢 喺新片內有唔少性感及親熱場面,佢話老公都有 啲睇唔過眼,呷醋咁話。


身高 5呎 7吋半 嘅全智賢 着起呢套全黑賊裝分外有型,戲內有唔少動作場面,可算係全智賢近年拍 嘅電影以來最大突破。


《盜賊們》仲有任達華飾演 嘅中國盜賊,佢話參演原因係因為想同《藍色生死戀》實力派女星金海淑談情。

撰文: CIA

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()