close


No.1拉麵$98
店中最具分量的拉麵,將所有材料集於一身,如叉燒、溫泉蛋和雪菜等。

Missing Out

福岡屋台拉麵 日限 150碗

2012年08月22日 ~~ 第274期 Face

香港的拉麵戰開始放慢腳步時,竟有一間福岡拉麵店加入戰團。店鋪面積細,只能同時容納不到 20位人客, 6款拉麵,小食數量亦不多,但卻是 Michael久違了的屋台拉麵店味道。

互動片段

食住讚



這是日本福岡的屋台拉麵店,露天無冷氣,同大廚近距離接觸,非常有風味。

講到福岡拉麵,大家可能會對一蘭同一幸舍等比較有認識,但呢間拉麵店在福岡已有 40多年歷史,並有 6間分店,是當地的老字號之一。為了引入呢間品牌,老闆娘 Leslie同老公山崎先生先後到訪日本 4次,最後誠意打動了總店老闆,同意讓餐廳的山崎師傅駐港打點一齊。餐廳的味噌由福岡直送到港,幼身的直拉麵就跟足日本配方,在港找麵廠製造,彈牙有咬口。為了配合港人口味,老闆娘在拉麵中特別加入紫菜、木耳同雪菜等配料,令口感更豐富,而叉燒就用荷蘭同本地豬肉,五花腩和豬肩肉各一半,醃得入味,肥瘦均勻,吃在嘴裏有一層薄薄的骨膠原。福岡拉麵最出名就是乳白色的豬骨湯底。山崎先生同日本老闆簽了「生死狀」,湯底和味噌的製法只有自己和大廚知道,連老婆都唔講得。不過肯定的是,豬骨熬煮前必須多次出水,辟去豬羶味。每日限定 150碗拉麵,就用上 44個豬頭和 80磅豬筒骨熬製 10小時,純豬骨的湯底完全唔油,入口順喉唔死鹹,絕對可以一啖飲到照鏡。

Michael:




呢間係我食過咁多間拉麵店最正的!我未試過連續食咗 4日同一間拉麵店。

長浜 No.1拉麵




星期一至六 11:30am-9pm、星期日 11:30am-3pm
中環九如坊 14號地下 2323 6115

Tips:拉麵店高峰期試過 6、 7點已經賣晒啲拉麵,想食到正拉麵又唔使排隊,老闆娘提示大家最好 2:30pm左右嚟。

何謂 missing out?


少年食神 Michael

本地有不少舊菜式被封箱,絕跡的原因可能是製作繁複、老師傅年華老去等等。
不過只要你飲食經驗豐富,用心搜索,總有漏網之魚在附近。
每期少年食神 Michael發掘滄海遺珠,把舊時的食物連帶回憶重現眼前。

撰文:伍嘉瑩
攝影:顏青瑋

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()