close


5呎 7吋高的湯洛雯, 34、 26、 36的身材不過不失,但上月尾到蘇梅拍外景時,湯換上三點式泳衣,因過分縮肚顯得身形怪異。

搵新血

樂易玲欽點 大熱 28號湯洛雯選完即拍劇

2012年08月22日 ~~ 第274期 Face

《 2012年香港小姐競選》搞足 2個月,終於在週日( 26日)決勝,是非港姐湯洛雯( Roxanne)挾湯鎮業侄女之名,未正式比賽已先奪「旅遊大使獎」及新增「美麗昇華大使獎」,成為頂頭大熱。大熱順利封后固然開心,但據知早獲樂易玲幫佢鋪路,等佢埋位開劇,選完即刻做小花,替補姐仔空缺。

25歲的湯洛雯( Roxanne),因外形討好及有「湯鎮業侄女」的背景,開波以來一直都係 1賠 0.1大熱。

鋪定演員路


奪港姐冠軍未必最 so,好似 08年只得季軍的馬賽,選完港姐後電視劇拍完一套接一套,同屆的冠軍 hea爆張舒雅直頭連后冠都冇埋。

近年無綫鬧「演員荒」,一有機會便四處發掘新人材,而每年身為資源部總監的樂易玲亦會向港姐埋手,發掘新女做花旦,據知今年樂大媽睇中演藝世家出身的 Roxanne。據幕後人員透露:「每年樂小姐都會喺港姐堆中揀人,俾佢揀中拍劇嗰啲,通常唔會有三甲,因為三甲嗰年要四圍去親善、又要代表香港參選其他比賽搞足成年。今年樂小姐一早已欽點湯洛雯,仲 order定 Tommy(戲劇總監梁家樹)度定套劇畀湯洛雯選完就拍,湯洛雯不知幾淡定。」週日( 19日)湯洛雯亦說:「有冇獎都係平常心,選完就知結果囉。(聽講樂易玲已欽點你拍劇喎?)我唔知呀,有機會拍劇都好開心,好想試!」未選已有條鋪好嘅靚路行,恨死人咩!

大媽關注




上週五( 17日)十位應屆港姐要戴住大會贊助的眼鏡行 catwalk,雖然 Roxanne輸咗,話晒有老豆湯鎮宗(左)及叔父湯鎮業(右)撐腰,又有樂易玲做評判,放心啦,一切有樂大媽安排!




7月中選旅遊大使當日,佳麗 黄心穎(小圖)拗出 7字腰跳中國舞,都不敵甩嘴棟篤唱的湯洛雯,輕易攞「旅遊大使獎」!

假直選


香港小姐競選今年又玩噱頭以全民投票形式選港姐,由大會評判選出三甲,再由觀眾用電話、網上及短訊形式投票,俾袁彌明勁寸只能三揀一,鬼係直選,而 tvb.com現時最高的網上人氣榜三甲,以 19號 黄心穎領先, 8.26齊齊監察吓 TVB係咪假民主先!

冷腳




. 23歲的 黄心穎,早前以 7字腰跳中國舞,雖然仍輸畀湯洛雯,但有舞蹈底子的她,日前為決賽綵排時,被知名排舞老師 Sunny Wong點名讚,有機冷腳跑出。

次選




. 26歲的陳潔玲、有翻版陳妍希之稱,雖經常有負面報道,但一直無損人氣度。

大熱




. 25歲的湯洛雯,一直為大熱三甲,即使有時表現不佳,仍先拔頭籌奪兩個獎項。

採訪、撰文、攝影:娛樂組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()