close


20/8掛住補妝
Sammi醫好耳水不平衡,狀態大勇拍攝新片,她趁空檔仍掛住補妝,據知今次她希望《盲探》為自己爭番啖氣,唔使做票房毒藥。

女人四十

中西合璧 醫好耳水不平衡 劉華焗等復工 Sammi

2012年08月22日 ~~ 第274期 Face

05年, Sammi鄭秀文拍《長恨歌》時,因患腮腺炎阻慢了拍攝進度,更患上抑鬱症;雖然 2年後復出,但 Sammi只拍了 2套電影,而且票房不復當年勇。
今年她再接《龍鳳鬥》票房鐵三角,杜琪峯導演、劉德華主演的《盲探》,希望打破宿命再翻身。拍攝 1個月, Sammi發現耳水不平衡,向恩師杜琪峯要求停工,連累又要湊女、又要拍戲的劉華,足足焗等 2個月。週一( 20日),剛過 40歲生日的 Sammi復工,為新戲趕在婚前埋尾。


剛過去的週日( 19日),是 Sammi 40歲生日,她上週再向劇組請假兩日,同安仔共度甜蜜 24小時。難怪本週一( 20日), Sammi為《盲探》復工拍攝時,風騷入骨。




劇情講述華仔是失明退休警員,全程由 Sammi做司機,扮盲的華仔冇戴黑超或手持任何導盲工具,造型看來同一般人無異。當日劇情需要,華仔更要狂啃麵包。

成日見暈


其實《盲探》今年 5月已開拍,本來估計 7、 8月便可煞科,不過, Sammi耳水不平衡的病情時好時壞,為免好似拍《長恨歌》時情緒病發, Sammi遂向杜琪峯請假 2個月,同時宣告取消跨年演唱會。知情人士說︰「 Sammi成日見暈,最嚴重連做運動時都暈陀陀,安仔同屋企人都驚佢好似拍《長恨歌》咁愈拍愈灰,所以即刻叫佢請假。阿杜(杜琪峯)好好,叫佢 ready好先拍,反而同華仔夾期難 啲,本來暑假前就可以拍晒《寒戰》、《富春山居圖》同《盲探》,但家陣《盲》仲未有煞科期。」

家人慶生




上週六明知許志安不在港, Sammi家姐和姐夫專程送上驚喜,唔使 Sammi孤伶伶過生日。

粉 cake冧女




週日正日有神秘人送上粉紅色蛋糕, Sammi只上載一張蛋糕相上微博,唔使估!實係趕回港的安仔送啦!

又攬又花


除了安仔,本週一杜琪峯和劉華亦在片場幫 Sammi慶祝,仲有花收添!





瘦骨 Mi




6月初閉關休息 2個月後, Sammi正式投入拍攝,日日跑步 嘅佢瘦 咗成個圈,好有骨感,穿上小背心露胸骨。

15/8蒙面返閨


上週三首天復工拍攝《盲》片, Sammi拍 咗半日就收工,先返自己住 嘅渣甸山松園,再返大寶閣同父母食飯;離開時, Sammi在車上突然用條毛巾笠住自己,古古怪怪。





濕疹斷尾


Sammi周身傷患,復工拍《盲》前,專程去診所為頸背舊患做物理治療。

據知, Sammi一向有偏食習慣,加上票房壓力,令身體多次出現毛病,尤其是拍《長恨歌》之後,除了患腮腺炎外,更患上濕疹,足足靠中醫治療 2年才康復,今次身邊好友紛紛介紹醫生,在中西醫兼治下, Sammi才可在短時間內穩定耳水不平衡。知情人士說︰「上次 Sammi生濕疹,全靠車婉婉媽咪煲龜板畀佢飲先斷尾,但今次除 咗中醫,好多朋友都介紹醫生畀佢,除 咗唔想影響套戲進度,當然係想結婚前搞掂好身體啦!」
本月 19日是 Sammi 40歲生日,她一早已向劇組請假 2日,但男友安仔 18日在杭州有登台騷,雖然只唱 3首歌,但就有 15萬歌酬,未來老婆 Sammi當然肯放人;不過,安仔亦好識做,完騷就即刻返港,趕及 19日正日會合 Sammi, Sammi亦在微博上載一張粉紅色蛋糕的照片,鬼咁 sweet。共度 24小時後, Sammi於本週一復工,雖然劉華為了 Sammi的耳水不平衡焗等她 2個月之久,但當日劉華亦專業十足,更鬼馬地與杜琪峯用西餅砌了一個「 Mi」字。有 3個男人慶生, Sammi終於唔使 dry爆。

過唔到千萬


07年, Sammi復出只能在樂壇收復失地,演唱會叫好叫座,可是兩套擔正的電影都仆直,難與當年收約 4千萬的《瘦身男女》相比, Sammi最近亦在週刊的專欄內呻,直認《高 II》成績唔好,但都感恩喎!


743萬
《大搜查之女》是 Sammi復出之作,可惜遇着《葉問》強攻,雖然首日收 118萬,但後繼無力,埋單僅收 743萬。


900萬
今年情人節上映的《高海拔之戀 II》,雖然有古天樂俊男美女配搭,但情節老土,埋單唔夠一千萬,最慘是國內票房得二千萬人仔,投資者蝕爆。

採訪、撰文:娛樂組
攝影:娛樂突發組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()