close



Girl in Summer

最佳女友 林司敏

2012年08月22日 ~~ 第274期 Face

最新「維他純蒸餾水」廣告,落重本以微電影手法拍成「 7百萬人的點滴」,明明係賣純水,不過廣告主角卻成為全片亮點。
宅男激讚的新一代維他妹,原來係江若琳師妹林司敏( Ciwi),樣唔算超索,但勝在笑喊自然冇造作,搵女友,幾時都係純女好。

外形有幾分似 Stephy加陳嘉桓混合體的林司敏( Ciwi),廣告內的她純到入骨, Ciwi說:「喺呢個蒸餾水廣告入面,都好似自己性格,好開心大家鍾意呢個有少少男仔頭嘅真我,大家覺得我清純,即係我配合到個廣告囉,哈哈哈!」純女人人愛,難怪電車仔都話佢好 gfable(適合成為女友)!




在蒸餾水廣告內,林司敏又喊又笑,網友讚佢真情流露夠 pure!





被 Chilam迷住


20歲 Ciwi似足鄰家乖女,但其實她於 09年已出道,拍過七套戲,在將於 10月上映的葉念琛新片《天生愛情狂》中,亦有份參與,戲中飾張智霖徒弟。 Ciwi說:「我拍呢套戲時,幾乎每日都被 Chilam迷住!由細到大我對表演方面都好大興趣,我只係想專心一意做一個好演員,我 enjoy拍戲可以做好多唔同角色。驚慄、懸疑、搞笑、青春嘅片種,之前都試過,我想遲啲可以試做一位紀律部隊或專業人士。」






原名:林司敏
年齡: 20
身高: 161cm
體重: 42kg
三圍: 33、 24、 34

採訪、撰文:魏紫嫦
攝影:范仲良
髮型: Vanessa Kong@HAiR

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()