close



FACE weekly

低俗百科 彭浩翔

2012年08月22日 ~~ 第274期 Face

截稿前票房迫近 1,200萬,又摘下加拿大蒙特利爾奇幻電影節「最受觀眾歡迎電影獎」及「最佳亞洲電影銀獎」、韓國富川國際奇幻電影節「最佳亞洲電影大獎」等多個獎項,看過這一套 93分鐘粗口連環、道盡電影人辛酸的三級港產片《低俗喜劇》的讀者就知,對白不是 X就是 Y,不過實在太爆笑,斯文 OL都唔介意佢低俗。究竟憑甚麼可以摘下如此佳績?今日《低俗喜劇》導演彭浩翔親自低俗解答。

原是免費網劇


彭導喜歡寫完劇本,用不着的戲位就留在下套用,「《低》本有幕講導演兼職賭檔,其實就係當時拍《買兇拍人》時寫落冇用的。」

要令粵語大方傳播,最好係免費,「想網劇方式播放,但搵贊助商時,佢哋考慮到商業因素,想加普通話版。」即時離開彭浩翔原意,結果《低俗喜劇》被擱置近一年多,「要放棄 13億國內市場、又要放棄香港 18歲以下市場,邊有人肯投資?」最終由太陽文化娛樂投資 800萬開戲,「心諗咁夠薑,好,我就碌晒人情咭, 12日內搵盡朋友如 Fiona、千嬅等撐場。」不過冇咁多 budget,就算某大星話到明免費拍都要 say no,「因為期好趕,拍的話要另開一隊 crew。唔講邊個星喇,下套你就知。」 12日工作天平了彭導於'07有 Eason、余文樂客串的《破事兒》的工作時間,但票房贏 4倍有多!

曾志偉是繆思


鄭中基戲中飾演的廣西人暴龍,粗口絕對唔係爆肚,彭導有研究過,「廣州人同我哋粗口唔同,我哋用 X佢哋用 Y。」喂,再講就要三級,入場自己睇啦!

彭浩翔電影,粗口橫飛、愈禁忌愈要講,《買兇拍人》、《大丈夫》真正笑死人,及後《公主復仇記》、《春嬌與志明》講愛情,講後生仔愛一腳踏兩船,對白夭心夭肺,中晒仔口味。今天 800萬成本《低俗喜劇》,擺明賺到笑兼贏口碑,「十幾歲去金聲戲院睇曾志偉套《小小小警察》,啲爛 gag笑到後面個古惑仔踢凳,那時立志要拍到笑×到踢凳電影。」爛 gag如「唔好彎低身執番梘」、連爆廿句粗口,斯文友謝絕入場,「年幾前廣東地區禁止粵語節目廣播,我在微博係咁嘈,這是限制方言傳播,要令粵語大方傳播,就係拍套最草根、最搞笑的戲,所以請大家放開禁忌包袱。」

搣甩 DaDa大眼仔


戲中有幕 DaDa冇濃妝冇大眼 con.,淨着件單薄背心凸點,「屋企都要濃妝咪犯駁囉!」細心夠,亦請男觀眾食冰淇淋!

市面如此多模,為何偏要找陳靜( DaDa)演「爆炸糖」一角?「上年寫《愛的地下教育》,出版社要出一個讀音版,找來 DaDa讀稿。之後聽番,仆×喇,點會咁多懶音?」雖然覺得佢上套戲演得一般,卻覺得 DaDa可以做一個好演員,「我直覺覺得佢可以演到戲。」不少人「叫醒」彭導咪後悔,「咁樣好唔公平,因為一個演員,好被當時所演的限制,最緊要肯教肯試。」彭導在《春嬌與志明》找 黄曉明演搞笑一角,大受好評就是一例。同新人合作,最緊要找其特性,「 DaDa既然咁童顏巨乳,就要她純真一面,開戲首天,我要求她除低大眼 con.同假眼睫毛。」耐性同樣要緊,「試過 NG無數次,不過 DaDa自己都好有要求,頭兩天演到喊,因為怕背唔到對白,連累收工。」愚子可教也!

後記 不會拍《低俗喜劇 2》


我問彭導會唔會食住個勢,開拍《低俗喜劇 2》?「唔會喇,套戲冇《春嬌與志明》開拍第 2集的空間。反而同鄭中基、 DaDa第一次合作好開心,開拍新戲的話,有再合作的可能性。」男觀眾繼續有眼福!

撰文:陳家豪
攝影:顏青瑋

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()