close


SKY  23歲 理工大學會計系 Yr.2Sky現為紅酒公司的公關部經理,常要到酒吧傾談籌備活動事宜。 

U撈

做紅酒公關 理大仔用勞力換入股

不少人愛飲紅酒,連大專生也不例外,但紅酒關聯到兼職,未必有大專生想過。現修讀理工大學會計系的 Sky,機緣巧合下加入了紅酒公司做公關部經理,負責籌辦活動,除了學懂紅酒知識,擴大社交圈子外,更有機會得到公司股權。 Sky自言這份兼職令他得到不少見識,學以致用。

 

「我哋呢隻 Prive,年份耐啲,比較甜、口感都幾 smooth,配牛肉都唔錯,可以中和肉嘅少少酸味……飲紅酒唔單只用味蕾,嗅覺都需要,可以喺飲前聞一聞,可以更加全面品嘗到酒嘅味道……」採訪當日, Sky正在蘭桂坊與酒吧老闆介紹自家出品紅酒,並商談將會合辦的活動詳情。
現就讀理工大學會計系的 Sky,今年 1月開始於 Velvety紅酒公司擔任公關部經理,「我主要負責活動統籌工作,同酒吧、 speed dating公司等合作搞活動,好似贊助紅酒畀 speed dating嘅聚會,畀多啲人認識我哋嘅紅酒品牌。我𠵱家對紅酒嘅知識只係皮毛,所以主力搞推廣活動,批發由 partner負責,等我熟習多啲,先決定做其他範疇嘅嘢。」
得到這兼職,可算是 Sky無心插柳,「上年年底去酒吧玩,有朋友介紹咗𠵱家嘅 partner Peter畀我認識,第一次見面都係傾吓偈,講吓自己人生同價值觀,佢可能覺得我啱傾,之後都約我出嚟玩咗幾次,咁啱我有次提起有興趣搞活動,佢就邀請我加入公司做合夥人,嗰陣先知佢喺美國有酒莊同公司,想喺香港發展,我唔使畀現錢入股,不過我要幫公司搞 event宣傳,同搵酒吧及餐廳老闆傾合作事宜,批貨畀佢哋,成功提升紅酒嘅銷售量,賺到嘅錢就當我入股。」

外向性格適合工作


平時 Sky都會與朋友去酒吧玩,結識不少外國人,造就他一口流利的英語。 

工作需要對外,正好符合 Sky的外向性格,「我好鍾意識朋友,𠵱家做嘅嘢對人多,覺得好啱我發揮。每次活動我都會盡量在場,而飲紅酒嘅人多數係搵到錢同專業人士,同我平時接觸開嘅圈子好唔同,要同佢哋傾到偈,最重要有自信,而呢樣嘢要慢慢建立番嚟,最少對自己公司嘅紅酒要熟,多作事前準備。」
現在每星期 Sky至少要籌辦兩項活動,對於 2、 3百人的活動可算是駕輕就熟,但初入行時吃過不少苦頭,「平時都有去蘭桂坊玩,識落啲酒吧老闆,最初自己對個品牌唔夠熟, sell酒又冇咩信心,酒吧老闆未必信我,我哋包場搞 event使成十五、六萬,比其他品牌貴 8至 10萬,不過啲酒吧老闆見宣傳成效唔錯,公司慢慢同佢哋熟絡,𠵱家包場可以攞到靚價。」
為了增值自己, Sky已準備去考取品酒師資格,「坊間有認可機構舉辦證書考試,打算今年暑假去考,希望對呢方面有更多認識,而且多張證書,人哋都覺得你有料啲。」

緊密日程更有規律

工作和學業令 Sky的日程安排得十分緊密,反令他生活更加規律,「我算係活躍分子,係籃球校隊成員,平時會行山、游水等,不過𠵱家要兼顧工作同學業,都冇時間玩。自從有咗份工後,𠵱家會安排定下一個月嘅時間表,分配好做嘢同學習嘅時間,可以話比之前更加規律。」
現時 Sky月薪約$10,000,並有機會得到公司股權,記者問 Sky會否怕受騙,最後得不到任何股權,「我覺得讀書學到嘅唔單只係一條條 formula,最緊要係邏輯思考,令處理活動同分配人手上更加有條理,我可以應用喺工作上。公司將會喺內地開分公司發展,到時會畀啲股權我,雖然𠵱家未有股份落袋,但我都冇諗太多,真係有就當 bonus囉,反正想趁後生最重要係拎咗經驗。」


為了事業, Sky百忙會抽空溫習品酒知識,希望考到有關證書,增加的競爭力。 

Sky喜愛運動,本是籃球校隊,但為了兼顧工作和學業實已沒時間參練習,毅然放棄。 

Edwin  Nova酒吧經理

同 Sky合作得唔錯,覺得佢做事好有條理,唔講都知佢係大學生。

上 course學品嘗紅酒

如果有興趣投身紅酒行業,可先報讀一些坊間有關認識及品嘗紅酒的課程,對紅酒先作了解,對未來入行會有幫助。
主辦機構︰ McCaine Wine Education
內容︰葡萄酒類型和風格、常見的葡萄品種和主要的葡萄酒產區、品酒技巧及食品和葡萄酒搭配技巧等。
費用︰$1,280
網址︰ http://www.mcwine-edu.com 


撰文:曾志恒
攝影:彭自維
部分圖片由被訪者提供

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()