close


黄嘉欣黃嘉欣今年第二度奪得「包山后」寶座,原來她曾因家境問題想過放棄再搶包山,更連續兩年輸給「蜘蛛女」鄭麗莎,幸得到爸媽支持終於再稱后。 

搜尋氣

新包山女王 「攀石幫阿媽圓夢」

太平清醮搶包山,上週六( 18日)凌晨在風雨下完成, 26歲黃嘉欣擊敗兩連冠「蜘蛛女」鄭麗莎,成為新鮮出爐包山后。
其實黃嘉欣在 10年首屆男女分組賽已奪過此寶座,當年她大專未畢業,媽媽要在酒樓整點心經常燙傷手,她曾諗過早日打工,放棄再搶包山。今時今日,黃嘉欣已成為中學導師兼攀石教練,沒放棄搶包山,原來是為媽媽完成一個夢。

 


搶包山當晚,黃嘉欣努力爬上塔頂搶奪高分的平安包,快過唔少同時比賽的男參賽者。 

一直有玩開攀石,朋友參加搶包山我又玩埋一份。家境唔好,住喺天水圍公屋, 3年前攞獎嗰陣爸爸做保安,媽媽喺酒樓整點心,成日燙傷手又試過跌傷送院,好心酸!諗住快啲畢業搵份工就算,等佢哋早啲退休啦。
後來媽咪病痛多咗,腰骨神經傷咗返唔到工,但好彩上次攞完獎後,我好快就搵到份唔錯嘅工,養到屋企又可以繼續玩攀石,𠵱家做緊中學輔導導師,兼職喺協康會教自閉人士攀石。

 

其實我細個已經好百厭,跳來跳去四圍爬,大個咗去學攀石,初初唔敢話畀佢哋知,後來佢知道咗,媽媽真係好反對,因為太危險嘛!所以我同朋友去到外國攀石都會影相畀佢睇。記得有次去希臘,影咗啲背景好壯闊嘅相,佢睇到至發現呢種運動原來係咁開闊眼界,佢好感動,之後冇再反對我攀石,𠵱家仲好支持我添。
媽咪成長嗰個年代好保守,冇機會亦冇能力去拓闊自己,似乎我攀石係幫佢完成心願,我攞獎佢係最開心㗎!呢幾年佢都有親身嚟睇我搶包山,我哋已經視作為一次家庭活動,我亦冇諗住放棄搶包山喇!
女仔玩搶包山係好辛苦,尤其是指力不足同埋手指太短啦,我比賽前每星期會練習 3晚,又集中練多啲手指力,好在有男友陪住練,佢都係玩攀石㗎!


黃嘉欣 17歲起接觸攀登運動,考到一級證書後不足兩年就考得二級證書,成為攀山教練和香港運動攀登集訓隊隊員。《蘋果日報》圖片 

小時與父母關係不太好,但自從媽媽體弱多病仍要捱苦打工之後,黃嘉欣發覺應多關心父母健康。 

撰文:何志衡
攝影:鄭明川

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()