close

FACEweekly

完美的五月 周柏豪

5月陰天多過晴天,加上近期大量傷感新聞,人人負能量之。不過着慣黑色潮服的周柏豪,就向大家發放正能量, 4月尾首張個唱 CD+ DVD《 PakHo IMPERFECT Live 2013 Collection》口碑極佳之餘,頻頻拍廣告、預備灌錄 7月大碟等,更當上我們時裝書《 Ketchup》客席監修。 5月,柏豪是 I'M-PERFECT的。

IG畀 like 粉絲好感動

之前會睇 YouTube後援(柏豪對粉絲的稱呼,非常窩心) comments,但家下有 Instagram,更方便是即時有互動,後援買完碟#我@我會即時收到。好高興今次個個讚好睇,玩得 IG就要互動,我會盡量畀番個 like畀後援,多謝他們的鼓勵。

DVD後期製作 眼濕濕

《 PakHo IMPERFECT Live 2013 Collection》是自己首隻現場 CD+ DVD,收錄的都是第 2及尾場,氣氛好一點,第 1場觀眾還未暖身吧。自己最難忘依然是為婆婆唱的環節吧,現場已很感動,到後期製作時,自己重溫也忍不住流淚。成日覺得佢離開我很久,但她永遠在我心中,所以很自足。

Fiona跳槽 無閉翳

有人問我 Fiona去了另外的唱片公司,公司可會畀壓力我,就算天塌下來,最重要就是做好自己,就好似減肥咁,假如做了運動後又走去狂食,又怎會收成果?最近拍了幾個廣告如時裝品牌 Kitterick、及同樂仔(余文樂)的健康飲料廣告,來臨又會拍兩套戲,所以先要撐住自己。

七月要勇氣


忙住錄碟也不忘做善事,上星期就為護膚品牌 Kiehl's,聯同星級化妝師 Alvin Goh拍慈善相展,展示柏豪另一邊的型。 

個唱大碟過後,就要預備 7月的新碟,大碟主題講勇氣,最近很多很多不開心的新聞:波士頓爆炸、四川地震、歌手 Sita離開等等,面對需要極大勇氣。今年我的勇氣將挑戰自己的時間表,雖然現正灌錄 7月大碟,但已經開始籌備定 12月的第 9張大碟喇。


撰文:陳家豪
攝影:謝耀恒

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()