〈 Webber〉,每星期專訪一位網絡紅人,每星期展示一種網絡力量。 

Webber

韓妝教主大佬 B最緊要夠真

大 S當年一句:「沒有醜女人,只有懶女人」,學習化妝變靚神技,幾乎係姊妹們擺脫做剩女嘅唯一出路。所以網上教人化妝嘅 YouTube真係一街都係,要成功彈起,就要學今期介紹嘅大佬 B咁,一句講晒:夠真!佢教姊妹們化 K-pop MV內嘅新妝容,要扮得夠真;仲晒冷埋自己上妝前嘅醜態,又夠真!姊妹們睇片感覺夠親切,相信只要出力扮,一樣可以變靚,自然一直追捧啦!

Webber's profile

原名: Brenda Lui
職業:美容店老闆
拍片資歷: 3年
作品總數: 114個
總 hit rate: 790萬次
subscribers: 61,000人

仿妝示範

 


少女時代•泰妍 

2NE1• Minzy 

T-ara•智妍

用大佬 B做網名,令人好易留意到,但呢個名係咪同韓國電影《我老婆係大佬》有關?


讀設計出身,每段片開場都有個 B字 logo,一睇就知係大佬 B出品。 

其實唔關事,我都唔係一開始就教網友化韓星妝。呢個名喺我早期寫 blog時已經用,只係覺得自己講嘢粗豪,同大佬 B個名幾夾,而化妝界又好少人用咁豪氣嘅名,所以就一直用。不過近來多咗外國網友,都加番個英文名 Bren Lui夾住用。

點解會諗到教人化韓星妝,而成功彈出?


靠泫雅嘅仿妝彈起,大佬 B食住條水,拍埋少女時代、 f( x)嘅仿妝片,長拍長紅。 

我之前一個韓星都唔識,最初係拍一啲自己設計出嚟嘅妝、教吓平日出街化妝技巧。反而係網友留言,想知《江南 Style》 MV女主角泫雅個妝點化,所以先會拍嗰段片。後來見段片有 39萬 hit rate咁成功,又知道 K-pop真係好 hit,就慢慢留意其他韓星,好似少女時代、 4Minute都好多人鍾意。所以𠵱家會去睇佢哋嘅新 MV,度吓下段片拍咩。

拍化妝片,有冇乜嘢爆笑意外?


好多人都以為拍片要用好多工具,查實大佬 B都係搵幾個紙巾盒頂實當腳架! 

𠵱家熟手好多,我拍一條片大約 2個鐘,計埋剪接,都係 6個鐘左右。不過一開始真係好多意外,比如我之前用傻瓜 DC,拍一段片要叉 2次電;後來開始高清拍片,一張 4GB記憶咭要換 3次。就算𠵱家用大機,因為要影自己 close-up妝容,我覺得落腳架唔夠近,就用幾個紙巾盒疊起當腳架,但拍拍吓個紙布盒會突然承唔到重量冧咗,又要 re-take!

作為韓妝界教主,平日出街化幾耐妝?
最新韓妝 trend又係點?


平日化出街妝,大佬 B嘅架生就係咁上下,姊妹們又覺得多定少? 

雖然平日睇我拍片教大家化嘅妝好多步驟,但係平日我出街都係 10分鐘就化晒成個妝,當然包埋黐假眼睫毛、整雙眼皮呢類麻煩 step。𠵱家韓妝好興畫彩色眼線,好似畫湖水綠眼線,後半段就畫彩色,仲有就係今期喺《 Face》 webber片段內介紹嘅咬唇妝啦!


撰文:鄺浿鏇
攝影:吳偉業

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()