Beauty Hunt

最索鬼小姐 鍾浠文

27歲的上海妹鍾浠文( Zelia),由最初被封為「翻版徐子淇」,到𠵱家「周柏豪緋聞女友」。 Zelia獨自來港發展 5年多,在模界站穩陣腳成為模特兒公司 Starz People主將,近排由模界升呢做 cafe老闆娘之餘,更嘗試做演員,夥拍師兄周柏豪合演微電影《雙.對》,實行三線發展等豐收。

Profile

姓名:鍾浠文( Zelia)
身高: 177cm
體重: 49kg
Instagram: Zelia(粉絲人數 4萬 1千)
facebook: Zelia Zhong
Weibo:鍾浠文 zelia(粉絲人數 3萬 8千)

 


同周柏豪的緋聞傳足幾年,兩人連拍微電影《雙.對》都係做情侶。 Zelia笑稱連身邊朋友有時都會將緋聞當真! 

個個女仔都想被人叫「女神」或「 BB」, Zelia卻唔多 like,情願被人叫做「鬼小姐」多過「女神」,連開 cafe都要叫「 Ghost Cafe」。 Zelia話:「『女神』呢個稱號係一種壓力,好似一個框規限住。本身我比較男仔頭,好鍾意神秘事物,例如 U.F.O同一啲超自然嘅嘢,叫我『鬼小姐』會自在好多。開 cafe係我一直夢想,原先鋪頭裝修同食品,我都想獨特啲、忠於自己喜歡嘅 style,點知出來反應唔多好!鋪頭 partner係做廣告,佢勸我做生意唔可以太個人化。𠵱家整得大眾化啲,好似我唔鍾意粉紅色嘅蛋糕,但出來又好受歡迎……等鋪頭上軌道後,希望開到分店,或者搞網上生意啦!」

精神分裂

首次做演員,孖住同門師兄周柏豪拍微電影, Zelia話興奮到拍通宵都唔覺攰。
「今次係套冇對白微電影,所以拍得好輕鬆,我廣東話唔好,好驚拍戲時顧得表情顧唔到對白,不過公司都開始安排多些電影工作畀我,𠵱家 casting緊幾部電影。我唔怕電影發展遲起步,因為 model會有年齡限制,但電影就會有不同年齡的角色,希望有一日可以做一啲精神分裂、黐線的角色,我覺得會好有突破。」連拍戲都要扮精神分裂,呢位「女鬼」真係夠另類!




Zelia(右) 15歲開始已在上海做 model, 5年多前來港發展。她坦言「翻版徐子淇」為她帶來不少工作機會,不少品牌因而找她行騷和出席活動。《忽然 1周》圖片

採訪、撰文:魏紫嫦
攝影:范仲良
髮型: Jacky Leung@IL COLPO
服裝: Katie Judith@I.T
地場: Ghost Cafe

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()