close

驚爆同車密友
嘉欣BB唔排除燊戀情

#video_player{width:100%;height:100%;}


■嘉欣BB近期人氣急升,連桃花運都不錯。
資料圖片

鍾嘉欣早前憑精湛演技,在無綫節目《玩嘢王》中做無間道,跟李思捷聯手整蠱魔術師,贏得觀眾封她做視后,風頭一時無兩,亦即時惹來新緋聞!有指她與劇集《幸福摩天輪》的男主角陳智燊(Jason)戲假情真,暗撻半年,還被拍得同車遊車河。另一方面,亦有傳嘉欣早於兩個月前已跟拍拖6年的伍允龍分手。

 

避談飛起伍允龍

嘉欣BB昨日被問到與Jason的緋聞時,她在電話中笑說:「都係《玩嘢王》帶挈啦!送個封面畀我,我咪喺節目中爆我同思捷拍拖,無端端又話我同陳智燊,真係好搞笑,大家當笑話睇啦!」雖然被拍得與Jason遊車河,但她說:「啲相係舊年12月我哋做《幸福摩天輪》宣傳時俾人影㗎,我同Jason係好好朋友,佢車我返屋企,因為佢都係住將軍澳,呢次緋聞係《玩嘢王》嘅延續。」二人外形甚相襯,有發展機會嗎?嘉欣BB笑說:「呢啲我唔知,但𠵱家係好朋友囉!」
至於有傳跟伍允龍於兩個月前已分手,嘉欣BB表示一直以來都傳過很多個版本,她笑說:「大家唔使擔心鍾嘉欣嘅感情生活,我亦唔會將感情生活掛喺嘴唇邊,𠵱家我好開心,大家唔使擔心我。」
採訪:丁寧


【In】
■鍾嘉欣與陳智燊外形合襯,撻着亦不足為奇。
微博圖片


【Out】
■有傳鍾嘉欣與伍允龍分手,當事人不置可否。
資料圖片

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()