close


JM狂打電話給舊男友李冠峰,成為他與Vilian分手的導火線。JM上週四(3日)出席活動時卻拒絕回應:「感情嘢唔講!」

三角錯 模Art Janice Man(文詠珊)早前跟有米男友李冠峰分手,舊愛旋即搭上Donut模成員劉瑋欣(Vilian)。以為情已逝,不過據知JM難捨7年情,分手後依然狂打電話相約舊愛,企圖重拾舊情,最終搞到Vilian失戀收場。死纏舊愛翻撻得米,輸家模Vilian回應本刊,不想再提多角戀,但就暗寸JM:「(我)不似得啲人回應得咁雀躍!」

 
23歲Janice Man與家住過千呎荃灣朗逸峰、有自家時裝店、出入揸靚車嘅有米男友李冠峰拍拖7年,早前因「雙方共識唔一致」而分手;李冠峰今年2月亦搭上模Vilian(劉瑋欣),而最近JM則被傳媒影到跟Moiselle太子爺陳柏熹約會,關係鬼咁亂。

隔空互窒
JM上月26日出席活動時,忽然高調向Vilian宣戰:「我同前度分手一直都有聯絡,佢(李冠峰)話冇拍拖……我哋都覺得有人想造新聞。」暗指Vilian借拍拖博出位。
其後本刊聯絡Vilian,她短訊回應時亦句句有骨:「對於一些流言非(蜚)語我不想回應,我冇興趣關心他們幾多角戀,這些無聊新聞我不想再回,不似得D人回應得甘(咁)雀躍。」反指JM多口。
有知情者則向本刊爆料,稱JM其實依然深愛前度李冠峰,明知對方跟模拍拖仍狂打電話給舊愛,相約外出企圖翻撻。知情者說:「Vilian專溝有錢仔係人都知,之前佢同波鞋街大王個仔Billy(彭俊珉)拍咗兩年拖,之後又同E cup超蓮(鍾采羲)爭秀身文化個高層,個男仔仲喺跑馬地租咗間房畀佢住添,家同李冠峰行埋,JM覺得個女仔只係為錢,一直都想搶番個男友返嚟!」知情者又說:「JM幾乎日日打電話約李冠峰出街,就算舊男友同Vilian行緊街,JM都唔肯收線,最近Vilian同阿峰仲散埋。」

分手之旅
Vilian於3月同李冠峰往日本旅遊時,在微博發表公主論:「別人欺負我時,你要在第一時間出來幫我;我開心時,你要陪我開心;我不開心時,你要哄我開心,夢裏你也要見到我。」但自分手後至今就沒有再更新微博。

超級港女
知情者又爆Vilian有嚴重公主病:「佢要男友全天候on call、又強迫男友揸車管接管送;食嘢要食唔油唔炸嘅,就算芝麻都話炸過唔肯食,人哋梗係頂佢唔順啦!」而Vilian的微博於3月20日上載了一段文字:「對我講的每一句話都要是真心……你要哄我開心,夢裏你也要見到我。」連發夢都要管,果然超級港女。上週四(3日)記者致電Vilian了解分手一事,她並無否認:「我唔回應,我想低調,感情事唔再講。」同日JM出席活動時,亦與Vilian劃清界線:「感情嘢唔講!」便匆匆離去。

兩女一男馬賽做小三
馬賽跟巨聲大孖周志文因拍新劇《名媛望族》而日久生情,點知大孖原來暗地收埋正印模CoCo(袁聖殷)7個月,馬賽做了小三都唔知,CoCo更踩上上海探班拖男友宣示主權:「冇見過馬賽,係咪選港姐時俾人叫爛面港姐嗰個?」

兩M爭峰
去年郭秀雲兒子龐錢景峰與「模媽」Mia分手不久,火速與Phoebe師妹Mika(蕭美卡)交往,雖然拍拖一個月就分手,但每次Mika提起Mia依然火爆,被問到會否看對方的寫真,Mika就話:「人哋送都唔要,對Mia冇興趣!」 ####

 


劉瑋欣(Vilian)被Janice Man暗寸借拍拖做宣傳,Vilian以短訊回應時亦反寸JM才是多口精。《蘋果日報》圖片


JM今年1月被指失戀後轉黐電影女副導,舊男友李冠峰當時回應:「唔會,佢咁多男仔追。」但稱2人並無再聯絡。


Janice Man上月26日暗指Vilian借拍拖博宣傳:「我同前度分手一直都有聯絡,佢(李冠峰)話冇拍拖……我哋都覺得有人想造新聞。」《蘋果日報》圖片


10年6月Vilian與波鞋大王大仔Billy高調拍拖,更被影到齊齊出入男方跑馬地5千萬豪宅。


去年4月JM與當時仍是男友的李冠峰遊銅鑼灣,叫男友落車買乳酪兼成杯獨吞,但事隔半年就分手。


上月周志文與馬賽一同在上海開工,CoCo即飛到上海,趁男友放假繑到實行街宣示主權。


馬賽同大孖周志文拍劇撻着,更被本刊影到收工後駕車接載大孖返清水灣半島香閨過夜。


Mika同龐錢景峰拍拖一個月,但仍然唔抵得Mia曾經係男方的舊女友。


Mia同龐錢景峰拍拖時,經常影親密照。《壹週刊》圖片

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()