close

多得《盛女愛作戰》,也因新劇《拳王》的推波助瀾,才31歲的胡定欣先被傳媒列為「星級盛女」,跟着又被報道指一女追七男,而追封為「新一代姣精」,在《拳王》中如何刻苦扮演聾啞女拳手,都不及猶如《肉食女之桃花期》的劇情吸引。「其實我入行初已經有呢個稱呼,到今時今日隔咗咁多年,突然間又有呢啲緋聞,我已經冇感覺。我已經冇以前咁介意人哋會唔會覺得自己姣。」反正春風得意,錦上添花的花邊新聞,便當作人紅才多是非的自我安慰。「前十年一路累積(事業),又跌跌碰碰,方向又唔清晰;而呢幾年目標愈來愈明確,信心同工作量又多咗,所以家先至有真真正正做藝人同演員嘅感覺,自己嘅事業家先至開始。」上期訪問《盛女》Bonnie,只比胡定欣年少一歲,便已疾呼女人三十,即花期荼蘼,青春不再;那加入TVB十年、朝花旦之位進發的胡定欣,豈不行人止步?「其實唔係最好嘅嘢,都會在廿幾歲時發生嘅……你睇番(自己)廿幾歲時,做嘢都成飯咁添。反而覺得最燦爛最豐富嘅人生,就係家先開始,咁好嘅開始又點會用『剩』字形容?」也對,雖說花開有時,既曾用心栽種,哪怕開到荼蘼花事了?

改邪歸正
胡定欣剛在《當旺爸爸》飾演愛夫心切而又愛搬弄是非的家嫂,緊接在新劇《拳王》則飾演命途多舛的聾啞人士「丁丁」,在開拍前她還特意接受兩個月泰拳訓練,「我諗『丁丁』都算係我暫時嘅代表作」。相比以前在《銀樓金粉》演四姨太、《巾幗梟雄之義海豪情》演任性女等負面角色成名,這次的確正氣多了。她倒尷尬一笑並說:「其實唔係負面人物,而係觀眾所講嘅反派啫。我相信我做嘅角色,好多同事都想做,唯一我會抗拒去演嘅,就只有情婦嘅角色。我諗冇一個女artist會想做呢啲角色……但一個新人可以接到《銀樓金粉》嘅角色,我直頭開心到爆啦,我又未試過、演員又有分量,點解自己要介意呢?」 13年前胡定欣參加新秀歌唱比賽落選,當了2年OL,01年參加「TVB第三屆Cover Girl」奪冠、03年在藝員訓練班畢業的她,已經在《衝上雲霄》當馬德鐘的妹妹,前途被一度看好。「我由第一套劇已經唔係做純情小妹妹,呢啲係我嘅方向,或者監製覺得我適合,第一套古裝劇《大唐雙龍傳》,我已經演反派啦!「我好記得Flora(陳慧珊)問我『你第二套拍咩呀?總之趁後生,乜都試。』我一直記住呢句說話,當時我冇能力選擇唔拍,總之監製搵我就做。」普遍在訓練班出身的藝員,勝在從不揀擇,兼好喚好使,但就不怕永被定型做奸角?「最近我諗番我嘅路同其他同事唔同,大部分同事都係做正派,好想可以做反派,而我正正做咗某數量嘅反派,觀眾反而想睇我做正派。佢哋嘅突破係做反派,而我嘅突破係做正派,或者好似丁丁呢啲好可憐嘅角色。我同fans講2012年我係『好人年』,你哋唔會見到定欣做反派。」

擔正的期待
前年胡定欣憑《刑警》的性感卧底女警被提名「最佳女配角」,最後輸給《巾幗梟雄之義海豪情》的陳法拉,當時也牽扯到不少爭獎是非,甚至指胡定欣在facebook痛斥公平何在。事過境遷,當年的對手已穩坐一線花旦之位,胡定欣則仍在默默耕耘。
「無論出身係點都好,呢條路自己行成點、或者last幾耐,最終都係靠自己嘅……咁等待永遠都係好難捱嘅,可能以前會諗點解機會仲未到手,又未必會懷疑自己嘅能力唔夠人家好……以前會去諗點解佢係咁、點解我唔似佢咁?每一個人都會咁諗過,如果佢話冇,我唔信囉!點都會有諗過呢啲問題。
「我都已經入咗行10年喇……有一段時間對自己好冇信心,因為冇人話畀你聽,你做得好唔好,亦冇一樣嘢可以畀你去肯定,但呢幾年自己會識諗咗,有信心到可以cover咗『點解你仲做緊配角?點解你嘅機會仲未到?』嘅疑問。(08年)未攞『飛躍(進步女藝員獎)』之前自己會幾迷惘,成日會諗自己仲可以做啲咩?好似明明我識跳舞㗎喎,點解台慶又唔搵我去做嘅?自己唔會怪公司唔畀我做,因為可以在台慶表演,即係公司好support你。當你仲係一個新人嘅時候,又唔係香港小姐出身,呢啲機會未必咁快會有。」
現在電視台小生花旦大執位,總算守得雲開,胡定欣既然可以跟視帝黎耀祥有三次感情對手戲(《巾幗梟雄》、《法證先鋒Ⅲ》和《大太監》),即是能力屢獲肯定,欠的只是東風吧?「其實唔係要做第幾線嘅問題,而係我希望可以真真正正做女主角,希望可以有一套劇集屬於自己,即係領銜主演嘅意思。我相信呢個日子唔會遠囉!」

理智與感情
攀上花旦之位,尚且有待時日,胡定欣跟我說「希望一至兩年內可以做到」,但鮮有新聞的她,近日卻被報道踢爆有七段情,更獲封為「新一代姣精」,而其中所謂涉案人士如馬德鐘、吳卓羲,還真的跟上任姣精的佘詩曼鬧過緋聞,好不諷刺。
「撞啱《拳王》出街,就當你送個封面畀我,最緊要張相靚啫!自己從來唔係用呢啲(娛樂新聞)嚟包裝自己。身邊人都會話『你家一個人做大封面喎!一拖七,仲有監製潘嘉德陪你喎!你真係贏晒啦!』嚟安慰我,都係好事嚟,如果你冇價值,人哋唔會送一個封面畀你。但我數嚟數去都數唔到有七個,傳都冇理由傳到德哥(潘嘉德)。德哥係帶我入行、好照顧我,報道寫我同佢按摩,假設我真係同佢按摩,都係因為我錫呢個人,做咩唔可以同佢按摩呀?Why not?即使我同佢按摩都唔係問題,因為佢當我係囡,我當佢係老豆。如果件事係好似報道所講咁親暱、咁曖昧,而我又做咗,咁我都要自己檢點啦!」
同為女人,我也不明白外表剛烈硬朗的胡定欣「姣」在哪裏?「自己就冇考究過點解人哋話我姣,可能我好容易同男仔嘻嘻哈哈、打成一片,我都鍾意講車,有時同好friend嘅artist,好似唯唯(梁烈唯)呢啲兄弟會搭膊頭,或者大家會誤會我別有用意,但同性同事就真係只講戲同車,只不過談得嚟。所以同我接觸開嘅人都唔會將呢個字聯想到我身上,可能佢哋會覺得我好talkative;甚至會好粗魯,識我嘅人都知我講嘢好直接、開心唔開心會表露出來。自己兩面睇,做藝人俾人話姣,即係一件幾吸引嘅事,咁樣寫其實都係讚賞啫。」
「姣精」封號可以以逆向思維來自我調解,但向來感情低調處理的胡定欣,仍只肯間接承認跟吳浩康、馬國明兩段圈內情。甚至早前她在被發現在馬國明主演的《On Call 36小時》中客串6秒,被懷疑是積極與男方復合的信號,而最後挺身自爆戀情,及維護女方沒有公主病的也是男方,還大讚女方多人追求呢。

 
「佢都係想大家唔好因為呢啲新聞,而標籤咗我係一個點嘅女仔,佢出發點係唔想一個女仔咁樣被人寫,始終唔係咁好。佢了解我係一個咩嘢嘅人,幫我同大家講番。」那究竟跟TVB「第二筍盤」的3年情因何緣盡呢?她繼續顧左右而言它說:「感情事都想留番畀自己,因為之前一段關係公開咗,其實自己都唔想在媒體上多講自己感情細節,兩個人知就得,其他人係唔需要理。自己都會覺得公開係一個問題,都會有好多唔同嘅聲音,對事業都有某程度嘅影響。自己唔想每次見傳媒都要答埋對方嘅嘢,都唔係一件好事。我到決定結婚,真係有呢一個人嘅時候,先再同大家分享,好似唐寧、蔡少芬咁到結婚先公開另一半囉。」

 

我的名字、你的姓氏
曾經在胡定欣的訪問,每多被問及的緋聞人物,倒是曾拍拖三年的吳浩康和舊情敵的莊思敏。相比起大家仍鍥而不捨的追問當年那句「你都係着我舊鞋咋!八婆!」對白孰真孰假,她更介懷的原來是稱呼。「有段時間自己會唔開心,點解『胡定欣』個名前面會有咁多個字嘅?因為佢係『某某某人嘅女朋友』胡定欣,當時自己嘅事業又係nothing,變咗大家要畀你呢個括弧,自己都諗要畀心機做嘢,我要我個名就係我自己個名,唔需要係任何人嘅乜乜乜乜!我家可以做到令大家認得我係胡定欣囉!當然我結咗婚,我先生個名在我前面,我梗係願意啦!」那祝你早日被冠名成功。 ####

 


在《巾幗梟雄之義海豪情》中胡定欣飾演十三點馬麗華,跟鄧萃雯和陳法拉多對手戲,曾引起不少熱話,最後卻以另一套不獲重視的《刑警》獲提名。


上月底播畢的《當旺爸爸》,胡定欣與麥包飾演恩愛夫妻,跟老爺夏雨和兩個姑仔鍾嘉欣和樂瞳經常發生磨擦,屬詼諧角色。


在《拳王》中,胡定欣飾演聾啞女生丁丁,靠打泰拳重拾自信,「其實都幾啱我做,其實自己試過拍古裝打戲,而且咁慘嘅角色自己又唔多試過。」


被指為向馬國明箍煲而特意到《On Call 36小時》探班兼客串,胡解釋:「嗰日我在隔籬廠拍《當旺》,趁放break過去打招呼,點知導演不斷叫我『埋位喇』,於是我就着咗楊怡件衫客串。」


08年胡定欣憑着《銀樓金粉》等劇,及在湖南《舞動奇蹟第二季》奪冠,而得「飛躍進步女藝員」獎,「我得『飛躍』之前真係零信心,有信心都係來自《舞動奇蹟》。」


01年胡定欣參加「Cover Girl」當踏腳石做歌手,「入咗訓練班出嚟拍劇,加上歌手真係唔易做,隨時在TVB工作都可能幸福過佢哋。」


胡定欣一家四口,家中曾經營海味鋪,生活算是小康,更自言家族大親戚多。


與吳浩康的三年情,分手後仍是非不斷,胡定欣說:「無論咩嘢新聞都已經過去咗,真真假假我控制唔到大家點睇,總之涉及嘅人已經過咗去。」

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()