close

攝影師 Alex同阿龍認為碼頭工人為爭取福利而抗爭,體現到團結精神是值得高興的事,所以應將這份快樂給市民分享。

搜尋氣
影 800張碼頭工人笑臉 「微笑抗爭同睇巨鴨一樣!」
貨櫃碼頭工潮逾一個月,上週 HIT及外判商拋出加薪 9.8%方案利誘工人復工,週一晚 7時,工會戲劇性接受,結束 40日工潮。
運動要打氣,早前兩名自由攝影師 Alex及阿龍,就義務為四百多名罷工工人各拍兩張照片,一張微笑、一張振臂握拳,拼合成 12張大合照,放上 fb替工人感謝市民。
40歲的 Alex與 37歲阿龍認為這輯相的意義同睇巨鴨一樣,能夠分享快樂。「點解咁多人去睇巨鴨?集體去享受一樣嘢,比一個人開心,多好多嘅!」

今次係香港工運一個里程碑, idea係來自咁多工人持續咗咁耐而有咁多市民支持。我哋做攝影師唔太識溝通,倒不如利用我哋嘅長處,就係影相,幫佢哋出頭。
影微笑嘅相,因為呢次係快樂抗爭,我哋覺得就算打工都應該開心。剛剛至有朋友問我,唔明點解咁多人去睇巨鴨,我就認為微笑抗爭同睇巨鴨一樣,集體去享受同一樣嘢,係比一個人開心多好多嘅!
我哋影咗近廿年相,雖然唔係跑新聞,但呢個老闆(李嘉誠)太離譜,嚴磊輝( HIT董事總經理)話外判商唔係承辦商,其實打工仔都知,咪即係判上判囉,擘大眼講大話實在過分,所以我哋要出嚟做啲嘢!

四百多名工人合併成 12幅相片,放在「左翼 21」 facebook,當中文字全是罷工工人的心聲。

上週五一勞動節大遊行,阿龍與 Alex都去到中環長江中心拍攝,為工人打氣。
問過班罷工工人,佢哋話就算冇得撈都要撐,我覺得堅喎!以前接觸過勞工運動,呢班係少有咁勁,好清楚係為尊嚴嘅!
試問邊個冇俾有錢佬打壓?你買層樓都要俾佢哋呃你幾十萬,咩叫建築面積?咁都要畀錢有冇搞錯?百佳明明加咗價又寫係特價品,邊個冇俾佢哋剝削過?
我 23年前喺餐廳打工,當時已有 28蚊個鐘,𠵱家爭取緊最低工資仲係 33蚊,可想而知𠵱家基層勞工待遇有幾差,生活愈嚟愈艱難!你問我哋未來想影咩?我想未來冇嘢影,盡快搞掂件事啦,班工人真係好慘!

撰文:何志衡
攝影:攝影組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()