close

林宥嘉(Yoga),'07參加《超級星光大道》成為首季冠軍,出道4年,已於台灣、香港、新加坡開個人演唱會,即使被狗仔隊踢破同G.E.M戀情一刻,依然大聲喊着「我只想做音樂」。上網睇其過往訪問,有人話佢自我,有人話佢冷漠,但真正接觸後,實質係大男孩一名,想買iPad、鍾意睇梁朝偉的電影、狂想同謝和弦、劉子千組一隊九唔搭八的rap團,腦袋充滿奇想,唔知飄去邊,難怪最新演唱會都叫《神遊》。

點解演唱會叫《神遊》?
神遊這個字給人感覺很東方我東方人嘛,還有希望大家可以跟着音樂一起神遊、投入。

演唱會前有甚麼小習慣?
練習,我會不停開聲、warm up,因為我會緊張,所以做很久,做到自己覺得很有力氣才出場。還有開場前不會吃太多,因為我喝水會容易打嗝。其實我現在起,每天都會緊張,那到演唱會前一天應該就沒什麼感覺吧!

今次打算請甚麼嘉賓,最想同哪位香港artist合作?
嘉賓方面我們希望能給大家驚喜,所以現在要保密。香港artist……合唱的倒沒有,因為認識的人不夠多,但之前有留意過跟Eason合唱的女歌手露雲娜,覺得她很cool喔!但幕後的話,一直都很喜歡人山人海,他們是我鎖定的目標之一,都有在跟他們邀歌。Yoga更自爆之前有同明哥(黃耀明)玩微博,於Wyman作品展有機會同明哥合唱,完騷後大家仲齊齊食宵夜,熟絡了不少,仲話明哥份人好鬼nice,似friend無壓力。

想同劉子千一齊rap
問Yoga聽咩歌最多,Yoga話自己最愛係YouTube同KKBox亂點,咩都聽一餐,偏偏唔鍾意聽如Kanye West的American pop同rap,不過卻想同謝和弦('04出道台灣歌手,曾於台劇《花樣少男少女》中飾演大樹。)與劉子千組rap團。就是想找幾個極端、個性不同的歌手組rap團。平時我們都是要帥帥的,但如果是rap團,可以很白目(白癡),可以去批評別人,罵別人都不錯。要戴墨鏡,上台又不用warm up,反正叫就可以啦!哈哈!但都只是自己想像的project,完全沒有做,我根本不認識劉子千。如果他發現我在訪問提到他,應該會嚇一跳吧!

今次嚟香港最想去邊?
很想去深井,但太遠啦!深井很cool呀,不是有殺人魔嗎? 聽得筆者一頭霧水,原來《賭聖》入面曾經提過深井大屠夫,Yoga信以為真,經過解釋先知係假。是假的嗎?我們認識香港文化都是來自香港電影呀。哈哈!

愛港產片,最buy那位演員?
原來Yoga愛看港產片,桃姐齋睇預告已經喊,起初以為佢係周星馳粉絲,點知Yoga自言最愛梁朝偉你知道嗎?我跟周星馳是同星座(巨蟹座)及同血型(AB型)耶!但我不是他粉絲,我是Tony Leung的fans,我最愛他那部《偷偷愛你》,超浪漫的(講完仲即刻哼出電影主題曲〈偷偷愛你〉),還有跟張學友演的《東成西就》都很喜歡。連梁朝偉角色叫歐陽鋒都記得,果然係fans。

成日周圍飛,玩甚麼app消磨時間?
完全沒有,iPhone app的遊戲完全沒法吸引我,但我蠻想買iPad,因為我喜歡看電影,有iPad坐飛機也可以看呀!如果亞洲的航空公司我一定會選中華航空,因為電影最棒、最新,很多都會想看。但最討厭它的廣播用太多語言,看到差不多結局時,它廣播講完中文、英文、還有台語,太煩了吧!航空公司應該想辦法改善一下吧! 咁鍾意睇戲,一於學蕭敬騰進軍電影界啦! ####

 


Check!即刻撲飛
林宥嘉《神遊》演唱會香港站,將於16/6紅館體育館舉行,票價分$680、$380及$200,今日有飛賣啦!Fans唔好遊魂啦,撲飛啦!


黃耀明


露雲娜


謝和弦


劉子千


梁朝偉


周星馳

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()