close



FACEweekly

愛情之告白  Kary

2012年07月11日 ~~ 第268期 Face

七月中推出大碟《 My January》,最近又被影到再度蜜運,着衫又型、樣又愈靚的吳雨霏 Kary,大個女乜都自己試,最新派台作〈告白〉就自編故仔做埋導演,事業愛情兩得意,當然要捉着她來一個愛情的告白,看看 Kary的愛情觀,講吓生命中最愛的男人!

七月分手最好日子


一月,新開始, Kary定名大碟《 My January》,正是她的愛情觀,「由拍拖到熱戀再到分手,一月就是愛情的開始。」唔只感覺,親身經歷如是,「一月係最凍時分,可以同戀人一起 cuddle(擁抱),同愛人冧冧冧。」首派台作〈告白〉,就是以講背叛男友、〈狠狠〉是熱戀中快歌、 Kary最有感覺還是第 3 plug〈我願意〉,「同對方拍拖很久,突然間分開一段時間,然後知道對方已和別人結婚了。」講到疑似第一身感受,「冇,不過好多朋友會搵我傾,自自然然有感觸良多。」假如一月最開心, Kary就話家吓 7月最差,「天氣熱人易躁,要保持心境平靜!」都話 Kary係戀愛專家!




•〈告白〉自編故仔做導演,最近更與周柏豪合作搞劇場版,「柏豪之前有首歌叫〈同林〉,又係講第三者,我哋覺得好似上下集咁,就製作劇場版。」大家要留意電台,今個星期 plug喇!

爸爸是最佳「男友」


細個成日幻想童話式愛情,諗過廿歲就結婚生仔, 18歲左右的 Cookies年代, Kary更試過失去平衡,每日淨係掛住拍拖,「但愈大就愈意識到不可倚靠愛情生活,做一個女強人更好!」諗過自己開鋪賣衫,不過爸爸就話太冒險,「爸爸之前就係做 retail而破產,所以成日勸我唔好搞,不過近年佢就搞賣 tee網,教曉我唔好咁易放棄。」人生及愛情道理同時間放入 Kary袋裏,「每個星期同屋企飲完茶,就會同爸爸一齊行街傾吓感情事,佢叫我唔好因為一棵樹而放棄成個森林。」一路講嘴邊甜笑,畀我做爸爸都抵錫啦!




• Kary爸爸製作的網站 http://www.teelocker.com,任何人都可以自薦自己設計圖案上網站,作品投票愈多,網站就幫你出 tee或鞋, Kary當然有在微博幫爸爸宣傳。

Dash最可愛第三者


咪心邪以為我有猛料爆,唔係同公司樂隊 Mr.的低音結他手 Dash,而係 Kary養了 6年的狗仔拉布拉多犬 Dash,「我好怕會整親細狗,而且細個就覺得養大狗好有型。」愈養愈大隻,反而沒有 Kary想像中的型,「佢個樣實在太蠢,有時同佢傾心事,都畀個傻氣你,激死。」正正是這份傻氣,令一家人更多話題,「食飯唔使下下對住個電視,而係個個係咁講 Dash有幾得意。」咁如果男朋友唔鍾意狗點算?「一定要迫到佢鍾意,男仔拖住大狗出街,特別有型。」




• Kary好鍾意'04動畫《超人特工隊》內的角色 Dash,同狗仔一樣成日係咁跑好有精力。所以一有時間, Kary就會同 Dash在屋企附近的山徑散步。

後記 各男生,死心吧!


就算你好似 Kary爸爸咁錫佢、又有不怕大狗之膽,也別妄想。
最近 Kary被影到同網球手前度 Brian在布吉度假,最近更承認復合,講到佢時係咁迴避,但難掩面上的甜絲絲,在此祝福 Kary!

撰文:陳家豪
攝影:葉曉明
場地: Visual Culture

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()