close


要照顧好多人呀!(真實對白)
劉以達義務做埋監製的工作,更要又彈又跳,他說連攝影師都要管埋:「 啲 cam唔 啱位拍唔到 啲人,我都教吓咁囉!後面無 綫 啲 band有時又夾唔到!」 啲「 band」其實係樂隊 RedNoon同 Yellow!,唔怪得達哥俾無 綫恰都唔知啦!

正視音樂

無綫《紅白》騷明恰 劉以達做埋監製嗰份

2012年07月11日 ~~ 第268期 Face

好耐冇搞大型音樂騷的無 綫,上週集齊百幾個歌手舉行《紅白鬥》大晒冷。表面懶大堆頭,其實 TVB乘機搵歌手笨,要歌手做導師兼度埋節目橋,慳錢又慳力。
被恰得最慘的是劉以達,竟然被迫同時訓練紅白組共三十幾個歌手打鼓,做埋督工卻一個仙都冇得收。連佢自己都呻:「冇錢㗎!邊有錢呀?」

上週六( 7日)的晒冷歌星騷《 2012翡翠歌星紅白鬥》,節目長達 195分鐘媲美台慶騷,內容卻悶爆,更被網友大鬧「垃圾騷」。本刊得悉有不少歌星和唱片公司埋怨安排太混亂,直指監製麥鎮東可能太耐冇搞大騷,玩死一眾歌星。知情者說:「以前無 綫大騷係監製安排好晒 啲環節,歌手簡單 嚟綵排就得,但今次個監製好似咩都唔識咁,反而叫 啲歌手 嚟做統籌!做埋佢嗰份,好離譜!」


可能劉以達想觀眾注意首次幕前打鼓的王菀之,所以鏡頭不時影住她。


原來李蘊學打鼓已 5年,更師承亞洲鼓王 Donald Ashley,但她依然感吃力:「佢 哋夾開 band,我要學點同佢 哋相處囉,練 咗成兩個禮拜喇。」

義工大總管


據知最辛苦的是劉以達,要統籌紅白兩組包括王菀之、李蘊、張繼聰、 KOLOR和 RedNoon等廿幾個單位,共三十幾個歌手打鼓的環節。「達哥開 咗 3日會,度埋邊個打咩鼓、邊個彈結他、唱咩歌,跟住綵排都要負責指揮所有歌手,無 綫理都唔理,連車馬費都冇!」
完騷後劉以達接受訪問都忍唔住呻:「好多隊 band,好多鼓又有好多支結他,我要照顧好多人呀!收到 TVB要我搞呢個環節,要我做統籌,開 咗幾日會囉,又排 咗幾日,前晚都排 咗幾個鐘,排到凌晨落雨都要繼續。咁 TVB叫我搞咪搞囉,冇錢 㗎!邊有錢呀?」連義工都要做埋,你估《歡樂滿東華》咩!


舞台兩旁紅白組分別打鼓伴奏,但明顯 hea住打,唔齊又冇台型!


《紅白鬥》監製麥鎮東搞過《超級巨聲》和不少音樂特輯等,卻少有製作大騷,難怪要搵歌手幫拖。

紅白鬥出事


林峯扭計
話就話破冰,不過無綫慣例點都會益吓親生仔。據知由林峯和許廷鏗、胡鴻鈞合唱的 unplugged環節,林峯曾耍手 say no。知情人說:「林峯話唔想同人合唱喎,但冇解釋原因,不過樂易玲其實都好錫胡鴻鈞,於是開聲勸林峯演出,叫佢幫一幫後輩咁話,佢至肯咋。」
畀面合唱,不過林峯卻懶夾歌,胡鴻鈞當日亦說:「阿峯好多 嘢做,練 嘅時間真係唔多,佢唔 嚟綵排我 哋匿埋角落自己練囉。樂小姐對每個都好好,阿峯好照顧我 哋 㗎!」


林峯、許廷鏗(左)及胡鴻鈞(右)合唱,後面 3個大熒幕卻不斷只播放林峯的大頭 chok樣,其餘兩人變陪襯。


當宣布合唱環節得到「心頭最愛演出獎」,紅組隊長容祖兒先爆出一句:「造馬!」,到林峯撇低隊友跑到台前領獎,不顧許廷鏗和胡鴻鈞,連鄭裕玲都忍唔住講:「仲有兩位 㗎!」林峯才等埋兩人出來領獎。

隱形謝安琪
謝安琪重返 TVB舞台,死敵容祖兒當然唔多 like。《紅白騷》當晚 Joey擔任紅組隊長,開頭唸台詞提吓謝安琪,之後全程無視謝安琪,當宣布紅組勝出後,容祖兒興奮逐個隊友攬,但她先後兩次經過站在第一排的 Kay時卻當睇唔到,反而 Kay大方叫:「 Joey」,祖兒才擰轉身和她抱抱,講交戲, Kay贏咗!


Joey!(真實對白)
經過自己身邊兩次都被當隱形,謝安琪終忍唔住出口叫住容祖兒。


謝安琪叫到出口,容祖兒才扮大方和對方擁抱。

Sa走音死撐
阿 Sa蔡卓妍獨唱首本名曲〈下一站天后〉失準,返回後台時被記者指她一唱就入錯 key,阿 Sa即死撐:「今晚好差咩?工作人員話 ok。」卻忍唔住眼濕濕,用記者的手機遮住通紅雙眼:「我真係好努力 㗎!」咁要再努力 啲喇。


蔡卓妍被指唔 啱 key,即時眼紅紅自辯:「我呢排都有練歌,一星期上五日堂。」上足五日都咁呀?


阿 Sa走音,當晚音樂總監趙增熹仍力撐:「佢 喺錄音室好積極,只係唔夠時間做到最好 啫!」


阿 Sa邊唱歌邊下台同 fans握手,第一位握到手的男粉絲對住鏡頭勁 high狂嗌:「阿 Sa,阿 Sa!」成為阿 Sa表演最大亮點。

韓星失蹤
無 綫製作總監余詠珊宣布搞《紅白鬥》時,曾揚言會邀請韓星到港助陣,雖然冇講明邊位韓星,不過開騷當日卻一個都冇,只見台灣幫的炎亞綸、倪安東等戥腳,說好的韓星呢?


韓星冇影,無 綫請到台星倪安東、炎亞綸(右圖)、曹格、閻奕格、 LOLLIPOPF等撐場,反應唔錯,算有交代。


 

採訪、撰文、攝影:娛樂組

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()