close


高層單位盡覽大海景,區文詩為了享受無敵靚view,就算鄰近其他住宅,亦甚少拉窗簾。
星悅居 打開大門,無敵海景盡覽無遺,令人心曠神怡。區文詩Angela (前Cookie成員)之家,簡約中帶型格。屋內盡是工整大件的傢俬,幸好玩味十足的擺設,分布四周,緩和了那份硬繃繃的整潔,也添了一份人情味。有點潔癖的Angela,為求家中無時無刻整齊乾淨,特別選用抗菌家具,更添置了一部二萬多元的吸塵機。她說︰「屋企整齊啲,人都會行運。」

 
29歲的區文詩(Angela),03年脫離Cookies後,一直任香港電台DJ。近年她愈住愈豪,一直租住奧運站維港灣,由最初的600呎單位,跳升到千二呎三房兩廳的海景單位。她說︰「我好鍾意呢區,因為呢度旺中帶靜,無論入屯門、過香港、去九龍都唔使半個鐘。雖然呢度係住宅區,但我行出去已經係旺角,好方便,所以我都喺對面街置業,俾咗我媽咪住。」性格爽朗的區文詩,為了打造滿屋溫暖,她落手落腳設計、搵傢俬,大玩空間感。大廳的灰色納米梳化與巨型公仔櫈,感覺簡約有型,中央則放了一大盆百合花,為一屋的冷感起了莫名的化學作用。

親揀納米布
除了選用型格家具,Angela對用料也十分講究,最緊要衞生。她說︰「我好腌尖,信唔過網上購物。屋企每一樣嘢都要自己買,親手摸下先放心。好似梳化同櫈,我都會揀納米布,貪佢防水、防菌,夠乾淨。」


家中設計方面,她利用假牆做大櫃收納雜物,一切以整潔為大前提。「我鍾意間隔好工整,本身個廳係鑽石形,我就間了道屏風,後面變成個小三角形嘅雜物房。我寧願個廳細啲變長方形,都好過見到雜物。」

整潔旺風水
篤信風水的區文詩,覺得間屋愈住愈好,加上鄰近的一號銀海試過有火警,她深信火燒旺地。「麥玲玲幫我睇過,西北區好旺我,我都信有地運。加上火燒旺地,旺埋呢邊。」不過屋內的風水擺設不多,只有梳化旁邊的風水魚缸,有助財運。而屋主愛整潔,原來都跟風水有關。「所謂財不入污門,麥玲玲話錢係唔會入唔整潔嘅地方,所以盞燈一壞,我會即刻換,總之爛咗嘅嘢就要即時換。盡量唔俾自己儲雜誌、報紙,雜物亦要分類擺放。」無論信風水與否,屋企整潔包無錯。

平面圖
####

 


屋裏的擺設以型格為主,色彩繽紛的畫令客廳冇咁冷感。


在鑽石形客廳加一道屏風,不但將角位遮咗,亦造了個雜物房擺雜物。


通往房間的走廊,牆身裝了多個方形小燈槽。「屋企唔可以有一part係黑,所以一到黃昏,我一定要開晒走廊嘅燈。」


要屋企一塵不染的區文詩,買吸塵機都極講究。「佢可以吸塵之外,又可以淨化空氣,連我隻狗身上的塵蟎都可以吸埋。」咁多功能,盛惠$24,000。


購自G.O.D.的餐檯組合,餐椅亦是由納米製造。「納米布好處係防水、防菌,但係唔好就係佢會起粒,好似好舊咁!」


餐檯兩旁放了一排訂造的鞋櫃,高至上天花板。「我唔鍾意見到啲嘢周圍放,就整多個櫃收埋鞋同書。」


廚房整潔企理,區文詩看似甚少在家中下廚,但原來她是有營「煮」婦。「我煮日本嘢多,好似生薑豚肉、日式咖喱咁,不過我怕油淋淋,每次一煮完都即刻要工人抹乾淨。」


為了兒時夢想,區文詩揀雪櫃有另類要求。「細細個覺得有製冰嘅雪櫃好勁,所以買雪櫃都要睇下有無呢個功能。」


睡房本來一樣有無敵海景, 但前面不斷起樓,海景愈遮愈多,現只得三分一個窗。


區文詩自小鍾意Monchichi馬騮公仔,於睡房內放了30多個。「我依家盡量唔買,因為風水角度,擺得太多人形公仔會影響運程。」


睡房牀邊的層架放滿Monchichi馬騮公仔,多數是限量版。「細個媽咪呃我,話有死老鼠喺公仔入面,嚇到我唔要,到依家我有自己地方就買番晒!」


區文詩將其中一間房的窗封住,改為衣帽間。


客房就在主人房隔籬,方便朋友留宿。房間設計簡單,一樣有得睇海景。


屋內大部分家具以earth tone為主,而客房內亦有購自泰國的藤織燈,襯出大自然味道。



arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()