龍友私影照十八、九歲時嘅陳婉婷,做咗私影model多年,雖然性感尺度只係背心、短褲,但亦深受「龍友」歡迎。
TVB女藝員被姦案,高登仔網上發揮偵探頭腦,火速推敲了多位疑似23歲女主角,分別是陳婉婷(Hebe)、馬賽同周美欣等。捲入「被姦案」的陳婉婷,最近忙於為《金枝慾孽(貳)》開工,劇中飾演丫環,早前她亦透過What's App回覆︰「總之與我無關,我無回應!」陳婉婷堅稱事件與她無關,但她與band友甚有淵源,曾經同樂隊「赤子」成員張彥博拍拖一年分手,更因不歡而散在夜場飲醉向男友人哭訴︰「我隻豬俾咗佢!」

 
曾參加《TVB周刊》covergirl選舉晉身電視圈的陳婉婷,因捲入「被姦案」頻頻見報,又被高登仔起底,惟事件發生後,她未有現身。據知陳婉婷未滿18歲時,已熱愛打band,曾是樂隊「赤子」的fans。由於樣子甜美,愛唱K又愛夜蒲,終於得償所願,由fans升呢做女友,「Hebe為咗想親近阿博(張彥博),特登走去band房做reception,之後佢哋就真係拍拖。」知情者說。

夜蒲嗌大交
拍拖大晒,當時陳婉婷終日黐實男友阿博,但阿博正要為赤子宣傳及練歌,未有太多時間陪她。陳婉婷亦對娛樂圈充滿好奇,於是透過男友介紹她入行做私影model。「Hebe做咗model之後,識人多咗,仲成日跟埋啲人去蒲同劈酒。阿博不滿女朋友成日蒲,兩人因為咁成日嗌交,最後仲分埋手㖭。Hebe情緒好down,有次同班朋友去劈酒,飲大咗竟然對住個第一次見面嘅男友人呻︰『我隻豬俾咗張彥博』,嚇到對方O嘴。」知情者說。

男友爆情緒化
本刊致電陳婉婷的前男友張彥博,他認曾與陳婉婷拍過拖,對於近日前度被捲入的強姦新聞亦有留意︰「係,我同佢拍咗年幾拖。(佢之前係咪你哋赤子fans?)係透過朋友嘅朋友識,都算係。(點解分手?)某啲……性格不合。(最近佢捲入強姦新聞,有冇問候佢?)有message佢,我有上過去VI-MAX Music Studio(強姦事發地點),都有用過佢(李銘豪)地方。但同佢唔係好熟,唔方便批評,淨係知佢係音樂人。」問到陳婉婷爆失豬一事,阿博尷尬答︰「問埋呢啲嘢點識答你。我想保護番大家,希望你哋可以修飾下。佢幾情緒化,呢兩、三年有冇轉變我唔清楚。佢唔係咁strong,可以嘅話就避免再提(強姦新聞)。我feel到有關佢嘅新聞會陸續發生。」本周二,本刊致電陳婉婷求證,她說:「唔好意思,我唔可以做任何訪問,你要同我公司經理人申請。(咁我可以問邊位經理人?)我仲讀緊訓練班,未分邊個經理人……(我淨係想問你係咪同張彥博拍過拖?)唔好意思,你要同經理人講。」陳婉婷即將北上拍《金枝(貳)》,實行避一避鋒頭。

高登熱估潮
「女藝員被姦案」發生後,高登仔根據受害人是23歲、曾經選美、愛唱國語歌等線索,火速搵到多位嫌疑人物來熱估。

 

涉嫌女主角微博回應
被捲入「被姦案」的三位主角,在微博各發表言論,當中陳婉婷同周美欣有為此事回應,而馬賽就懶得澄清。 ####

 


Band友前度張彥博眼大大嘅張彥博出身於樂隊「赤子」,雖然事業冇起色,不過甚有女人緣,除咗同陳婉婷拍拖,亦有傳同裕美結婚。


05年出道嘅赤子,多年來支持原創音樂,可惜星途一般。近幾年已絕跡樂壇,但陳婉婷前度張彥博(中)則單飛,打算今年出碟。


去年陳婉婷參加《TVB周刊》舉辦嘅covergirl選舉。佢同多位參賽者曾到旺角街頭派單張,吸引咗唔少龍友到場支持。


選covergirl期間,陳婉婷曾到李銘豪嘅VI﹣MAX Music Studio拍宣傳片。至於涉嫌強姦案男主角李銘豪,下月就要去差館報到。


音樂人疑犯李銘豪


陳婉婷家住九龍城,因為樣子甜美,可以靠做私影model搵食,每四小時收費為八百至一千元,在網上很容易找到佢嘅私影相片。


陳婉婷


熱估度:★★★★


周美欣


熱估度:★★★★


馬賽


熱估度:★★★


陳婉婷忙於工作


周美欣唔去事發地點


馬賽懷念從前



arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()