Toby一提到被陳七及好姊妹背叛,多次泣不成聲,雖然事後陳七家人亦有致電慰問及說好話,但Toby已死心。
南華足球隊前鋒陳肇麒(陳七)繼早前偷會媽模Mia後,上周再背住正印女友Toby(女子組合MVG成員)偷食斷正,今次更帶長髮女子到時鐘酒店爆房,有片有相,無得抵賴。爆房女主角21歲嫩模Emily Cheung,原來是Toby的好姊妹,Toby慘被男友及好姊妹背叛。雙重打擊下,Toby連日來情緒崩潰,更哭訴:「我唔會再信佢(陳七)!我覺得佢哋好污糟!」更痛駡情敵:「個賤女人好卑鄙,枉我當佢妹妹!」

 
陳七被爆開房當日,正印女友Toby正於美國回港,在東京轉機時,接獲經理人、朋友近百個留言,陳七卻只留下「對唔住」三個字。Toby心知不妙,到達香港機場後看到有關報道,即哭崩機場。

Toby:個賤女人好卑鄙!
事發五日後,Toby接受本刊訪問時泣不成聲:「我到依家都未接受到,晚晚失眠,不停諗係咪只係發夢?唔係真嘅!」更令Toby傷心的,是「開房女」Emily和她本來是好姊妹,當初更是她把Emily介紹給陳七認識。 Toby哽咽說:「依家諗番起佢(Emily)平日嘅關心、鼓勵說話就想嘔。佢平日好似好乖,我當佢妹妹,叫男友take care佢。點知take care到去開房。」話音未落,Toby已經失聲痛哭,平伏情緒後繼續說:「個賤女人好卑鄙,我唔係要幫陳七講好說話,但一定係有人有心引誘佢!」Toby認定Emily引誘陳七,皆因她與陳七拍拖年多以來,男友對她和家人都照顧入微,佢話:「我屋企有咩事,佢會即刻幫手。好似我爸爸患cancer,我要去外地做嘢,佢每日都打電話俾我爸爸關心佢,又會揸車送佢去醫院。」淚流滿臉的Toby續說:「所以我更加接受唔到,佢會做啲咁嘅事﹗我唔會再信佢,佢留言求我原諒,話『我知錯,好後悔!』但佢已經傷害咗我同家人對佢嘅信任。佢已經一手將自己前途、形象盡毀。我覺得佢哋好污糟,佢從來冇要求我去開房,今次都唔知係邊個嘅主意!」本刊之後曾致電Emily,但一聽到記者問及陳七,Emily就cut線。

陳七風流帳

陳七面臨解約
陳七唔止遭女友Toby斬纜,前途更岌岌可危。據知爆房事件後,南華球隊班主羅傑承即時停止他出賽,並取消他參加今年「足球明星選舉」的資格。不止一次犯錯的陳七,激到羅生紮紮跳,他更誓言下屆球隊將會大換血。羅傑承說:「我哋同陳七仲有約,但可以解約。今次唔可以輕易算數,因為佢影響成隊波嘅形象!之前球會拍戒煙廣告時,佢已經被影到當街食煙,但今次又再被影食煙兼爆房,屢勸不改,一定要俾啲教訓佢。呢個月內會公布佢會否留低。」色字頭上一把刀,陳七再次「為食」,隨時變「雙失」。

正印小三大比拼
####

 


Toby(中)近日受情傷,MVG成員不時陪伴在側。上周五下午,兩名MVG成員陪她尖沙嘴shopping,但Toby全程無心機。


13日晚,陳七拖住𡃁模Emily到天后爆房,兩人先醫肚,再搭的士到時鐘酒店大戰一百分鐘。《蘋果日報》圖片


爆房前,陳七通街煲煙,隨手將未熄滅的煙頭掉落地,好無公德心。《蘋果日報》圖片


暗Mia 今年2月,陳七被發現和媽模Mia穿情侶裝夜蒲,Toby知道後,已原諒了陳七一次。《蘋果日報》圖片


台妹熱冧 10年,南華足球隊新聞發布會上, 陳七把握機會同台灣𡃁模李依璇「溝通」,得伊人夾胸甜笑。《壹週刊》圖片


早有前科 09年,陳七和當時的正印女友Natalie拍拖期間, 原來暗溝無綫姐仔李綺雯。被爆一腳踏兩船後,陳七留正印棄李綺雯,但未幾亦和正印分手。


一定要俾啲教訓佢。(真實對白)南華班主羅傑承不滿陳七一再自我破壞形象,決定出重手對付陳七。《蘋果日報》圖片


陳七與Toby拍拖一年多,陳七對Toby家人甚好,但今次出軌,令陳七失去情人及前途。



arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()