close

星爺同TVB原來仲有約 獲30年服務獎
2012-11-29 12:25:34

TVB昨晚在尖沙咀舉行「長期務暨傑出員工榮譽大獎頒獎典禮晚宴」,TVB董事陳國強、行席主席梁乃鵬及總經理李寶安等均有出席頒獎。

好久都沒在電視出現的周星馳,原來同TVB仍有合約,佢同劉江同獲頒三十年服務獎,各得一枚紀念金牌,不過星爺就缺席。

劉江話剛同TVB續約,對於有資深演員指TVB刻薄,劉江話﹕「對我唔錯,起碼好多角色富挑戰性,續約有人工加,但唔講滿意兩個字,可圈可點,只能話ok。」

周星馳
星爺明明都冇服務足TVB30年,但都有服務獎,真係搞笑。

黎耀祥未拎視帝 先拎金幣
2012-11-29 12:31:24

李寶安 黎耀祥
祥仔好似在TVB做了好耐咁,不過中間走過,只係得10年獎。

入行多年的黎耀祥同胡定欣去到尖沙咀出席TVB「長期務暨傑出員工榮譽大獎頒獎典禮晚宴」,祥仔獲梁乃鵬頒發十年服務獎的三錢重金幣,梁乃鵬話﹕「人生幾多個十年,十年後再嚟過。」

祥仔好識做在台下同老闆陳國強仲有高層寒喧,由於祥仔曾經離開過TVB,所以只能拎十年牌,佢話﹕「呢十年係豐收十年,目標將來更好。」而定欣否認同馬國明翻撻,好彩現任男友大方唔介意緋聞。

胡定欣捱足十年開口爭女配角
[11:56] 2012/11/29

【on.cc 東方互動 專訊】 胡定欣昨晚出席《長期服務暨傑出員工榮譽大獎頒獎典禮晚宴》,獲頒十年服務獎金牌,她以露背裝領獎,表示滿意過去十年的成績,希望今年入行十年能奪得「最佳女配角」獎作為獎品,她笑說:「知道同黎耀祥一齊得到十年金牌都好愕言,我細細個已經睇佢做戲。」

胡定欣悉心打扮以露背裝領取十年服務獎。
胡定欣悉心打扮以露背裝領取十年服務獎。
胡定欣與黎耀祥一同獲得十年服務獎。
胡定欣與黎耀祥一同獲得十年服務獎。

黎耀祥獲老人牌望三奪視帝
[12:07] 2012/11/29

【on.cc 東方互動 專訊】 「視帝」黎耀祥昨晚出席TVB《長期服務暨傑出員工榮譽大獎頒獎典禮晚宴》,曾離巢的祥仔得到「十年服務獎」金牌(又稱老人牌),笑言時間過得好快,應驗了「人生有幾多個十年」這句說話,而過去十年是大豐收,希望能三度奪得視帝。

李寶安否認凍薪TVB明年加人工
[11:56] 2012/11/29

【on.cc 東方互動 專訊】 TVB總經理李寶安昨晚到尖沙咀出席《長期服務暨傑出員工榮譽大獎頒獎典禮》晚宴,即場否認有報道指他發出過「凍薪」的言論,更多次強調明年一定有人工加及有花紅,五天工作制不變。

日期: 28/11/2012
活動: 長期服務暨傑出員工榮譽大獎頒獎典禮晚宴
出席: 梁乃鵬 、 李寶安 、 陳國強 、 周亦卿 、
利孝和夫人 、 鄭善強 、 區偉林 、 劉江 、
鄭麗麗 、 李娟 、 杜燕歌 、 黎耀祥 、
胡定欣 、 黎諾懿 、 蔡淇俊 、 葉凱茵 、
李啟淦 、 裘卓能 、 鄭俊弘 、 劉天龍 、
江富強 、 朱凱婷 、 郭田葰 。
時間: 19:00
地點: 尖沙咀麼地道64號九龍香格里拉酒店地庫第一層宴會廳

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()