close

政壇怒漢詹培忠雖然冇做議員,但仍新聞多多,他日前街頭遇襲,被打成豬頭炳,警方正全力緝兇。本刊記者致電詢問事件原因,佢老哥不脫牙擦本色,氣定神閒講:「我從來冇佔人便宜,唔會貪人哋嘅嘢,唔係自己嘅就唔會貪,但點都好,我完全冇驚過!」

出事之後,發叔(劉皇發)曾爆他「衰多口」惹禍,詹培忠冇正面回應,表示自己退選立法會是想過低調生活,「今次又做新聞主角,可能係命中注定我唔可以咁啦!」

問及傷勢如何,他說當日睇過醫生,照咗傷口,之後就冇再覆診,「呢啲係小事啫,唔使再睇,自己會消腫啦。」

詹培忠大半年前打幹細胞整靚塊面,變得皮光肉滑,今次被兇徒打成豬頭炳,當然心痛。

詹培忠行走江湖乜都冇有怕,今次最慘係塊面被打腫,因為據八卦友爆料,他大半年前搵過一位香港名醫抽肚腩脂肪分解幹細胞打入面部,經過一個療程,斑同皺紋冇晒,變得皮光肉滑,回復中年狀態,靚仔咗好多,成為朋友圈中佳話。今次靚仔樣變豬頭炳,佢老哥一定唔開心,幸好只是皮外傷,消腫後應可回復原狀。

八卦友講,詹培忠見這種技術咁神奇,即刻動起生意腦筋,籌劃去外國及內地引入注射幹細胞的科技美容,自己都去過實地考察過,因不少闊阿太同富豪都想青春長駐,這門生意實發無疑。可惜搞搞吓爆出一單DR事件,公眾對醫學美容信心減低,老詹惟有暫時停一停步,等風波平息再去馬。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()