close


忙完拍劇,郭羨妮又要照顧剛做完手術的老公,仲要湊女;上週四,她與母親到東港城買 BB用品。

探熱針

老公割膽石停工 擔家郭羨妮接內地劇

2012年11月29日 ~~ 第1186期 香港《壹周刊》

38歲的郭羨妮,與年輕六年、內地武指朱少杰的 B女 Kylie,不經不覺已半歲大,拍完無綫劇《初五啟市錄》,依然不能鬆一口氣,因為老公朱少杰生膽石,日前回港做手術,現正停工休息。要照顧女兒,又要照顧老公,擔起頭家的她為了賺多啲,寧願推掉與兩大視帝陳豪、黎耀祥合作新劇,鐵定返大陸搵奶粉錢。




日前郭羨妮上載女兒的新相,伸脷的 Kylie Q爆。


買 B女用的用品,郭羨妮仔細研究清楚。

公私兩忙


只得三十二歲的朱少杰,今個月中因膽石來港入院做手術。

今年五月,誕下囡囡 Kylie三個月,郭羨妮極速收身返 TVB拍新劇《初五啟市錄》,直至近日,劇集完工。「 Sonija同無綫仲有一年合約未完,佢見自己生完狀態回復得好快,所以先咁快接劇還債。而家有咗個女,佢乜都係幫個女嘅未來計劃,想趁有機會,賺多啲。」郭羨妮身邊人說。
忙完公事,又到私事。夾啱時間,老公朱少杰返港入院,接受割膽石手術。「之前開開吓工,小朱個肚痛得好犀利,入咗醫院一日,經檢查證實係生膽石,醫生建議開刀,小朱於是請假返香港,香港嘅醫院設備始終好啲, Sonija想老公落香港做手術,方便照顧。」 

唔妥女婿


愛情至上的郭羨妮,兩年前拍內地劇《宮鎖心玉》,與負責劇中動作的武指朱少杰撻着,即使男方較她年輕六年,又沒有家底,在內地無車無樓,但她依然勇往直前,拍拖不夠一年便閃婚。
「小朱經常要喺內地開工,大部分時間都唔喺香港, Sonija生完之後,小朱都唔多時間喺佢身邊, Sonija開劇嗰段日子, Kylie都係由 Sonija媽咪照顧。」見女兒要擔起頭家,郭母對女婿朱少杰始終有微言。今年五月,郭羨妮在法國醫院產女,埋單十多萬使費由自己俾,郭母嬲到當街指罵女婿。
「 Sonija好支持佢老公,有時都會叫媽咪唔好講咁多,怕小朱唔開心!」知情者說。


老公經常在內地,要開工的郭羨妮,女兒交由郭母照顧。


半歲大的 Kylie伏在媽咪身上,全程無扭計,超乖!


因為掛住囡囡,開工途中連人帶妝返清水灣半島寓所睇女。


產後不足四個月,郭羨妮已完全收身復工拍無綫新劇。

扮放假推劇


今年五月,朱少杰陪郭母到醫院探老婆,離開時被外母當街指住話。

花旦買少見少,《初五啟市錄》後,無綫游說郭羨妮再接劇,更出動兩大視帝陳豪、黎耀祥與她合作《傳愛事務所》,但她依然不為所動,決意辭演。「 Sonija唔想得失無綫,同外面講話想放假休息,其實呢排佢已經喺內地放聲氣,話有啱角色就搵佢開工;又係嘅, Sonija拍內地劇收六萬一集,比起佢喺 TVB一萬一集,差天共地。心態唔同咗,又唔係爭獎,一定係搵錢行先!」知情者說。 

都市病


根據統計,每十個香港人有一個有膽結石,膽石病徵不明顯,因會引起胃痛、腹絞痛,故很易會與胃病混淆。
消化道外科醫生表示:「膽石嘅主要成因可能同飲食有關,食得太多肥膩油炸食物,令膽囊負荷唔到,無法適量分泌出膽汁幫助消化,膽汁會逐漸結成石仔,輕則導致腹痛,重則會阻塞膽囊,引致發炎或併發症,嚴重嘅可能要切膽。」
情況可以的話,醫生會主張病人採用微創手術切除膽石,切口約一厘米大,創傷性較低,一般留院一至兩天,約一星期便可復元。 

撰文、攝影:娛樂組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()