close


球圈全部係男人,難免聽到難聽說話,「我十七、八歲時啲人簡直係睇死我,最難聽係:『一個 𡃁妹做得啲乜吖!』所以我更加要做好啲!」

新女上場

傑志班主女伍怡欣 波牛阿四

2012年11月29日 ~~ 第1186期 香港《壹周刊》

朋友是本地球迷,我問他知道伍怡欣是誰嗎?他說知道。曾幾何時我都看本地足球,不過已經是南華的山度士、鄭兆聰的年代。去年跟剛剛獲得「香港足球先生」的盧比度做訪問,有個女子在幫他拿衣服、幫他點餐,她沒有說明自己身份,我順理成章以為是球隊派來的助手。
約傑志班主女兒伍怡欣做訪問,一直是電話聯絡,到拍攝見面時才知道原來當天在盧比度身邊執頭執尾的「阿四」,原來就是班主女,伍怡欣說:「我係打雜咋,乜都要做,我係廉價勞工。」

童工


大部分的太子爺、太子女都有一個「通病」,要在家族公司工作,不靠父母蔭,由低做起。那麼是哪種「低」,究竟有多低?傑志足球隊班主伍健的女兒伍怡欣就由阿四做起:幫球員拿衣服、安排訪問等,「總之係一個打雜,乜都要做。」十四、五歲在球隊幫手時,更加沒有人工,「嗰陣時係義務性質,如果唔係會俾人告㗎嘛。到○七年搞巴塞嚟香港踢波嗰陣時就有人工,第一次收人工不知幾開心呀!不過我都係廉價勞工,冇記錯好似係七千幾,好彩嗰陣時冇咩最低工資,如果唔係告咗佢啦,哈哈哈!」
○七年邀請西班牙甲組勁旅來港比賽,可以說是她最難忘的一項工作,為了足球、為了巴塞,她放棄會考,「嘩!一諗到巴塞喎!成世人真係可能真係得一次!會考,衰啲講句,我仲可以重考。我一路考試一路望住個鐘,心諗:『差唔多夠鐘去開會啦喎……』考到咁上下就交卷,我仲要係第一個交卷。」結果,會考衰咗,不能升回原校聖保祿中學,放榜日亦是巴塞來港的日子,拿了成績單後,便跑去機場接機。「我七點幾返去攞成績,之後我唔係走去搵學校、唔係走去話俾阿爸阿媽聽,而係搭車返屋企換番套 suit,跟住之後去機場接機,哈哈哈!」


今年五月,傑志在將軍澳運動場奪得聯賽冠軍。


伍怡欣和卅三歲的哥哥伍怡彬(右)幫父親伍健(中)打理球隊。


伍怡欣樣子甜美,曾有娛樂公司找她唱歌拍戲,「睇吓做乜啦,但呢段時間我都係想留番喺傑志,我哋啱啱攞到塊地,會興建傑志中心,我想一手一腳做好呢樣嘢,希望一三、一四年會起好。」


七月時的歐國盃,伍怡欣及林敏驄(下)為新城的睇波騷擔任嘉賓。

緋聞男友


身為班主女,伍怡欣壓力甚大,不可以行差踏錯,「壓力係自己俾自己,我係好驚人哋點睇,我會係覺得,我某程度上都背負住傑志、背負住爹哋個名,我係好驚㗎,成日都會話俾自己聽絕對唔可以衰,樣樣嘢要好謹慎, even自己言行舉止,不斷警惕自己。」但終日群住班波牛,難免傳出緋聞,盧均宜、陳文輝、盧比度、謝德謙都是她的緋聞男友,有時其他球隊的球員走過來跟她說話,之後又會傳緋聞,但其實當時真的有過球員暗戀她,但多年後才跟她表白。「啲男仔話:『其實幾年前都有啲感覺㗎……但係因為身份問題,所以就唔會啦,又會好多人講呀。』我聽完咪笑囉,哈哈哈,而家都係 keep住係 friend。」雖然父親沒有特別訓示她不可以跟球員拍拖,但緋聞傳出時,則略有暗示:「唔好咁近佢哋呀,驚俾人講,你小心呀,又俾人講呀。」
伍怡欣說對選男友的條件最重要是錫她,但足球員不在考慮範圍,因為她已有個拍拖三個多月的男朋友,每提到男友,伍怡欣都會忍不住甜笑,而且對男友有讚冇彈,「佢有樣好,佢對我好就當然啦,而且佢對我屋企人又好啦,同埋佢都好支持我哋足球圈嘅,有啲男仔唔係㗎嘛,女朋友喺男仔堆入面,勁唔想㗎嘛,不過佢都唔鍾意太 close,但係佢都明我係做嘢啫,同埋佢都係做 PR呢行,我驚過佢啦,大家咪鬥驚囉,哈哈。」


傑志的盧均宜(左)及盧比度(右)是伍怡欣的緋聞男友。


讀書時是中、英文的辯論隊成員,加上好動的性格,啱晒做「項目及公關經理」的職位。

互寸溝通


伍怡欣喜歡足球是因為父親,是從小耳濡目染,童年不少時光都在球場度過,她笑着說:「其實都幾可悲,我嘅童年都係圍繞住足球,逢星期六、日都會同爹哋媽咪出球場睇波。」最開心的童年生活都是跟足球有關,「九八世界盃去咗現場睇 final法國對巴西,我捧巴西,但我坐咗喺法國球迷中間,我戴住頂黃色嘅帽,哈哈,我阿哥同我一齊坐,佢問:『其實你覺唔覺得你會俾人打呀?』好搞笑。」
通常女兒跟母親的關係比較親密,但足球卻拉近伍怡欣跟父親伍健的距離,而他們的溝通方法是互寸,「好似拍拖,佢鍾意寸我,例如:『威啦你而家,唔使食甜品啦,你都甜啦。』有次記者問:『 Ken哥你好似好攰喎。』佢就會話:『唉,冇計啦,個女呢排又夜返,又要等門喎!跟住望一望我,咁我冇理由喺個記者面前話佢㗎嘛,哈哈哈,之後?我咪話:『點呀你?頭先講咩呀?好好玩呀!』」雖然經常俾父親寸,但伍怡欣卻甜在心頭。


一歲時與母親合照。


廿三歲的伍怡欣於加拿大英屬哥倫比亞大學心理學系畢業。


傑志邀請 AC米蘭來港,十四歲的伍欣怡與弟弟(右二)、 AC米蘭隊員舒夫真高(左)、馬甸尼(右)合照。

撰文:王健美
攝影:葉志明
化妝、髮型: Jerry Ash
場地: Times Champagne Bar and Restaurant

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()