close

《衝上雲霄II》又惹是非 C小姐遲到犯眾憎?
2012-11-29 14:08:54

無綫重頭劇《衝上雲霄II》連日嚟爆出唔少負面新聞,先有傳吳鎮宇躁狂鬧人,又有張智霖數臭PA等等。

日前又有疑似TVB髮型師同化妝師o係微博發火,喪插「C小姐」唔守時,日日要成crew人等佢一個,髮型師話:「這個月在外地工作,差不多每天都是0530在等那個「C小姐」,但那個「她」總是臨出發怎致遲到至0720左右才出現,影響我的睡眠及更甚是我們團隊一整天的時間。我這個月無論如何向那些所謂負責人反映怎致那些所謂「高一點」的人知道也不敢言。6號開始至今最後一天了。」但過咗一陣,又刪除咗留言。

相信傳聞會引嚟全城競猜誰是C小姐,而《衝上雲霄II》有幾多位「C小姐」呢?計埋最少都有陳爽、陳法拉、陳倩揚等人。

其中陳法拉噚日喺微博度話:「反省:不要總是一來就當作別人都知道自己、明白自己,有時誤會就是這樣產生的。所以,不要怕麻煩去溝通,為他人著想,主動多行一步可能會事半功倍。還有,真心、坦白和寬容是最好的修補劑。」咁感性,唔知發生乜事呢?

《衝上雲霄II》C小姐惹是非
有微博疑似係TVB嘅髮型師同化妝師鬧爆C小姐,不過冇耐又刪咗留言。

被篤背脊 陳法拉認遲到
2012-11-29 20:23:21

TVB重頭劇《衝上雲霄II》是非多多,岩岩先有報導話法拉姣溝人夫Chilam,近日又有新是非。

近日有位疑似TVB工作人員喺微博發炮,喪鬧「C小姐」唔守時,令人聯想係篤女主角陳法拉背脊,大隊從倫敦完成拍攝返港,法拉解釋:「自己絕對跟劇組安排工作行程,試過一、兩日遲十幾分鐘,相信大家溝通有出入,自己絕對冇影響拍攝,大家相處咁耐好有團隊精神。」

《衝上雲霄II》C小姐惹是非 陳法拉認遲到
見法拉未有被是非問題影響心情。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()