close


吳國敬反應快,一眼 𥄫到有人影佢相,仲交咗個好兇狠嘅眼神出嚟。

同你吟一吟

吳國敬繼續守行為

2012年11月29日 ~~ 第1186期 香港《壹周刊》

常言 rock友特別火爆,呢類講法,等同對食屎狗污糟貓嘅形容一樣,冇老屈!

打 band火人代表吳國敬,就試過因為喺屋企自彈自唱,被鄰居投訴太嘈,點知佢一撻即着,出到刀仔嚇人,最終被判自簽擔保三千蚊、守行為九個月,好在唔使留案底。
上星期二(二十日),《壹》仔中環行咇,肚餓入茶餐廳搵嘢食,坐低就見到吳國敬同女友喺度食豬扒包,《壹》仔當然唔會顧住食唔做嘢,手機當相機,影咗先!
四十六歲嘅吳國敬,獵犬反應冇因為年紀大咗減慢,即時眼厲厲,怒啤《壹》仔,表情十足「再影就你」嗰款!但受過教訓,吳國敬仲知驚,齋望唔郁,繼續守行為。


同女友拖手行街,吳國敬攞住袋八珍唔捨得買嘅 Chrome Hearts,好有喎!


試過爭執出刀恐嚇鄰居嘅吳國敬,因為控方不提證供,舊年五月獲裁判官判守行為九個月,離開裁判署時話日後會盡量控制脾氣。唔,佢都有做到嘅!(《蘋果日報》圖片)

撰文:八珍

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()