close



社交圈

殺死你

2012年11月29日 ~~ 第1186期 香港《壹周刊》

成日見 啲阿太去 Ball一定珠光寶氣,露前露後引你影, Ball光背後原來仲引人入勝。

李嘉欣 胸腿並用


早前被傳懷胎四個月的李嘉欣,上週四出席珠寶品牌 Boucheron做剪綵嘉賓時,以貼身 deep V長裙證無孕。問她是否有喜?「應該唔係,我係肥 咗一、兩磅,但唔係孕味。」至於會否再生?她猶豫地說:「見到 Jayden都好想重溫佢細個時 嘅得意樣;不過佢曳時,你殺咗我都不要 嚟多次。」

Jessica C.  警鐘再來


警鐘胸時響時失靈的模特兒 Jessica C.,上週五以一身低胸裙出席 Tiffany聖誕樹亮燈儀式,警鐘再復工,仲要加埋個大露背。她心情勁靚皆因男友即將來香港陪過聖誕, Jessica最想收珠寶做聖誕禮物,男友便傳真了戒指款式給她,唔通想求婚?「會 hold住,我仲後生唔想變師奶。」





羅寶文 保守黑底




富豪機場酒店再榮獲「全球最佳機場酒店」,身為太子女的羅寶文上週四現身慶祝派對。不過她以為無記者來採訪,所以一見傳媒即驚訝問公關:「點解有記者?好彩有化番個妝。」記者猜她身上套米白色紗裙是母親代購,羅寶文笑話:「你真清楚。」不過佢喺紗裙下加件黑背心打底,如此品味,認真殺人。 

雷林靜怡 熱褲逛街


本週日九巴新抱雷林靜怡打扮端莊和老公雷兆光一齊出席賭王生日會(左圖),估唔到私底下嘅佢竟然完全兩個樣!話說上週四她在置地行街時,一身熱褲又露腰,不但扮到成個妹咁款,最驚訝係佢竟然喺中環著住對人字拖!


雷兆光夫婦拎住部 iPhone 5到賀,唔通送部電話俾賭王做禮物?



撰文、攝影:名人組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()