close

理大工業及產品設計系 Yr.2  Harriet(林曦瑤)
五呎五吋高的 Harriet說話夾雜英文之餘,中文亦半桶水,「有次同莊員去大牌檔食飯,我睇完 menu就話『不如我哋食鵝肝啦!』」但她原來將鵝腸講咗做鵝肝!勁瘀!

U花 U草
純女最愛血腥 GAME 理大超蓮
倫常慘案一單接一單,繼父母碎屍後又有青年因打機走火入魔而揮刀斬死雙親,令人心寒。
不過沉迷打暴力 game未必個個係毒男,現就讀理大工業及產品設計系 Yr.2,有理大超蓮之稱的 Harriet(林曦瑤)亦是打機迷,更加最愛血腥 game,「我同男友打《刺客信條 III》!不過我個人咁斯文,唔會殺父母咁變態!」可以同索女一齊劈劈劈,隻 game幾血腥都唔會亂性啦!


斯文開朗的 Harriet一向喜歡玩《模擬市民》( Sims),「 Sims啲 graphic好靚,又可布置間屋,啱晒讀產品設計嘅我,所以耐不耐都會玩當做功課 brain storm吓!」不過自從 7個月前 Harriet識了同 Hall男朋友後,打機口味亦大變,「我見佢勁鍾意打機,之前仲特別沉迷《刺客信條 III》,為咗氹佢開心就主動跟佢學玩,當完成唔到任務,我同男友都會一齊煲攻略,估唔到自己都上咗癮,有時仲會主動撩佢喺宿舍一齊打機,連打4個鐘都試過,個 game係血腥咗少少,不過我個人好溫柔,唔會打完去殺父母咁變態嘅!」除了《刺客信條》, Harriet連槍 game《 Counter Strike》都啱玩,「等敵人出嚟嗰刻真係好緊張刺激!射得中對方我仲好滿足!」
回流讀 Poly

Harriet是理大攝影學會的莊員,雖然她又靚又索,但她不喜歡自拍,「我鍾意影人影靚景,就算同男朋友出去,都係我揸機影佢多,俾人影自己會有啲唔自然!」

雖然 Harriet迷玩血腥暴力 game,不過她不像其他打機毒男, Harriet和家人感情非常好,現時 20歲的她曾在英國列斯( Leeds)留學九年,一直在學校寄宿的她雖然自細獨立,回港仍十分珍惜與家人相處,「媽咪喺理大教書,我細細個就成日喺 Poly出沒,當咗呢度係半個屋企,所以就算喺英國讀完高中,就決定入 Poly,𠵱家入到嚟讀書又住埋宿舍,好少時間返屋企,所以一有時間就會約媽咪去 canteen食飯,傾吓偈!爸爸都好錫我㗎,佢本身係攝影發燒友,知我入咗攝影學會,仲買咗部 Nikon F2菲林相機送畀我,真係勁開心!」有家庭有愛情,打吓機又點會壞腦!
愛影風景

熱愛攝影的 Harriet鍾意去旅行影風景,「每次去旅行我都會帶多過一部相機慢慢影,呢張巴黎鐵塔我好鍾意,好有 feel!」
掛住英國

鬼妹仔 Harriet(左二)回港兩年,但仍未習慣香港生活環境:「嗰邊雖然會好凍,但嗰邊讀書好舒服,環境又好,有時間我都想返英國探吓啲朋友!」
打機談情

Clive(右)是 Harriet的第一個男友,二人除行街睇戲外,最大的共同興趣就是在宿舍打機,認真羨煞旁人!

撰文:葉浩婷
攝影:何榮亮
化妝: Wing@Wing L image
形象: Bryan@the Flaming
服裝: Pull and Bear

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()