close

FACEweekly
80’何超致敬
何家淑女新聞多多,第一代淑女何超儀一向少理,繼續音樂和電影大晒!近期仲有新搞作玩大佢,向八十年代超級巨星梅艷芳、張國榮、羅文、陳百強致敬,新歌〈八十再玩〉將 4位 9首經典名曲玩 medley唱足 9分鐘,超 hyper!齊齊向一代舞台妖王妖后 salute!香港人永遠懷念。 

 

第一次與偶像相遇
我是梅姐和哥哥的 die hard fans,他們也是家姐(何超瓊)的老友,記得當年家姐去完 Disco Disco(簡稱 DD)蒲,返嚟拎咗張梅姐親筆簽名相畀我,上面仲要寫住我個名,開心到癲!再話畀我知約咗梅姐嚟我哋屋企 BBQ,真係好興奮!我用咗一個好特別嘅方法出場, 12、 3歲嘅我着住黃綠色露腰連身泳衣,成個小露寶咁,表演咗幕深水炸彈跳落水,點知浮返上嚟嘅時候一邊胸墊升到上頸,勁瘀!諗番都覺得好好笑。

梅艷芳

張國榮

羅文

陳百強

偶像鼓勵及責罵
當年想入行,屋企人就話我又肥又唔識打扮,但梅姐反而撐我講唔好再話我,打擊我自信,趁住年少輕狂咁有自信先係入行嘅最好時機!而入行後遇上籮記第一次同我講叫我唱 rock,好深刻!但年少輕狂都比偶像哥哥罵過 2次,一次係去蒲大大聲講粗口以為自己好型、第 2次係貪玩喺慶功宴上玩當年好興電流波電到黎小田飛起, 2次都俾哥哥罵完再叫家姐「的」我走,雖然被罰但係偶像講點都要乖乖聽。
學以致用要致敬
諗番當年好傻,由細到大經常模仿他們唱歌及造型,但入行覺得已經唔興所以唔做。所以我想向佢哋致敬,終於得到一個機會可以再扮佢哋,要唱得好就聽佢哋得啦,我哋就玩 rock要嗌,將梅姐嘅〈曼珠沙華〉、〈飛躍舞台〉、〈裝飾的眼淚〉、哥哥的〈拒絕再玩〉、〈藍色的憂鬱〉、羅文的〈激光中〉及 Danny的〈創世紀〉和〈煙雨淒迷〉,八首經典只唱 Chorus,嗌到冇晒聲,第 1日灌到第 3首已經要收工!
八十再玩演唱會

話明再玩當然要盡玩,身為佢哋 fans梗係要唱,變 rock唱快幾好玩呀!一開始揀咗好多歌但係放唔晒,好似〈淑女〉、〈妖女〉最後都放棄咗。今次想同平時唔同所以迫 The Uni Boys玩和音同 rap,搵嚟大飛、 C.Y. Kwong監製, C.Y.Kwong負責重新編曲, 9分鐘冇停好正!出碟仲想搞個 80年代 party玩番餐,好期待!嚟緊仲會搵 Wing Shya拍 MV!
USB連 tee冧粉絲兼做慈善
今次出嘅唔係碟而係 USB, A卡式帶面設計夠靚兼環保,隨碟仲有 tee送,搵嚟 Lady Gaga嘅創作總監 BMatthew Williams設計 4位 pop art味肖像圖, 4月中至底登場,粉絲密切留意!扣除成本收益仲會捐去中文大學支持演藝發展,有意思!

 

 

 

 

 

撰文:侯詠祺
攝影:葉曉明
化妝: Ling Chan@ZING the make up school
髮型: Ben Lee

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()