close

已 48歲的山口智子,無論樣貌、髮型同身形跟 16年前冇乜大變,唯一係受歡迎程度已跟以前差一大截。

於 10月 9日已開播的《 Going My Home》,主要劇情講阿部寬飾演嘅廣告公司監製坪井,一日因老豆急病,要返鄉下長野探病,其間卻遇上神秘女子下島菜穗(宮崎葵飾)探老豆病,從而懷疑老豆曾偷食留下風流債,繼而調查。

隨時腰斬

嗱!講咗咁耐都冇提過山口智子,其實智子於劇中是飾演阿部寬老婆沙江,好似香港嘅阿蘇一樣做烹飪節目主持。話就話闊別 16年復出,個個期待,但智子於劇中戲分不多,出親鏡多數煮嘢食,冇乜發揮演技機會,好明顯是掛名女主角。
智子戲分如配角,加上由拍慣電影的名導是枝裕和揸旗拍電視劇,雖然不少是枝裕和擁躉欣賞他的作品夠人性化,但由於該劇的劇情進度如他的電影一樣過度緩慢,悶到趕走不少捧場客,卒之首集開播只得 13%收視,最近還跌到得 7.7%新低,有指該劇因收視偏低,令不少廣告被抽起,隨時好似《爆足一周》咁被腰斬。

 

假夫假妻

48歲山口智子的復出作收視慘淡不特止,最近更被爆背夫偷食。
智子與唐澤壽明自 95年結婚後,婚姻生活一直保持低調,而他們結婚 17年期間更未有生兒育女,一直享受二人世界,雖外間視他們為模範夫妻,但最近有報道指,智子同唐澤壽明其實一直是假夫假妻各有各玩,而上週《東京 Sports》新聞更報道,今年 9月有人目擊智子曾與一名後生壯男於澀谷拍拖,更當街擁吻,山口智子大膽過羅霖喎。

木村一齊仆

今季日劇,山口智子復出拍劇仆直,咁啱 16年前同佢拍《悠長假期》、今年 40歲的木村,今季亦有新劇《 Priceless》推出,套劇已於 10月 22日開播,但首集收視只得 16.9%,成為木村歷年最低收視紀錄。

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()