close

甜蜜合照
Edison自從同台妹 Ann拍拖之後就甚少返香港,就算要去世界各地開會都會帶埋 Ann一齊去,去到邊攬到邊,以前嘅佢點會咁公開?

聽 Edison老死爆料,話 Edison上月尾現身友人搞 嘅 party,當日已經見佢滿場飛好 high,之後兩杯落肚就拉住個 friend話:「我短期內會結婚 㗎喇!」友人都以為聽錯,再三追問 Edison,佢承認已向女友 Ann求婚,當佢搞掂手頭上工作就會開始搞婚禮,雖然地點未定,日期就有機會係出年,唯一肯定係一定唔會喺香港搞囉!
其實 Edison都 32歲仔,又有幾間潮鋪,點都叫做有些少事業。以前就話女友 Vincy楊永晴含住金鎖匙出世,所以要有二千萬美金至敢娶佢 啫,不過家陣呢位 22歲台妹女友 Ann,出身平民,唔愛名牌唔愛花錢,線人仲話佢對 Edison好嗲,同 Vincy完全兩個款!睇嚟港女要向出名溫柔嘅台妹學習吓喇!

 

叫女友八婆

二人近日去咗泰國度假, Edison亦不時親自為女友操刀,順便喺 Instagram報告二人行蹤,更叫女友做「 bitch」(八婆),好鬼寃氣。

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()