close

有餡 2個半月
未見肚把口唔認,李璨琛全日呵實,瘦削新娘阿 Pae又肚凸凸,實情已經懷孕兩個半月。

今個月娛樂圈喜事多籮籮,晶剛豪門夜宴、盈樂熊貓盛會同杜德偉 50歲娶嫩妻後,上週六( 17日),又輪到 37歲李璨琛同拍拖三年嘅設計師女友 Pae(梁志瑩)拉埋天窗。
李璨琛出名瓣數多人面廣,到賀嘉賓粒粒巨星,坐爆 39圍酒店宴會廳,淨係計人不到禮到嘅前經理人劉華包起五圍酒席,同夾份做生意嘅陳冠希封 10萬人情,加埋老婆有喜 2個半月,奉子成婚嘅阿 Sam呢餐賺到笑,抵請!

李璨琛 97年憑劉德華投資嘅《香港製造》入行又做埋劉華旗下藝人,入行 15年,拍戲拍劇打碟出唱片又搞自家時裝品牌,上週六( 17日)終於做老襯,假北角海逸君綽酒店迎娶有餡設計師女友 Pae,雙喜臨門的 Sam得圈中朋友出錢出力又盛裝到賀,夠晒有面。

 

佗 B十週

雖然一對新人當日接受訪問時表示計劃兩年後造人,又話買定機票酒店下月飛馬爾代夫度蜜月。不過據知情人士透露,去年求婚成功後, Sam同 Pae籌備婚禮經年,個多月前發現老婆意外有喜,至今已懷胎十週。
礙於傳統,未過三個月未能公開,兩位新人一直保守秘密,只得親友及伴娘伴郎團內極親密友人得知。始終設計師出身、貪靚阿 Pae堅持穿上兩吋半高 踭鞋行禮擺酒又唔願改婚紗,要老公阿 Sam及姊妹團朋友小心護駕,又要防實 喺傳媒面前露餡。

 

照包酒席

雖然入行兩年後已經離開劉華旗下 Tom Man經理人公司, Sam與劉華多年來仍然保持良好師徒關係,請飲當然不能少了前老闆份。
據悉,本來接到喜帖口頭應承會到賀,劉華因為身在台灣擔任金馬獎評審工作最終缺席,不過人不到禮金已託專人送到,又拍心口包起 Sam五圍酒席,約每圍 1萬計, 5萬蚊夠晒誠意。
至於名下服裝品牌有合作關係的陳冠希,更豪封 10萬大人情,更動員 CLOT員工加班打點連日婚宴瑣事,出錢又出力;而其他到賀的吳彥祖、馮德倫、陳奕迅個個巨星級,出手出名爽快,計落阿 Sam呢餐酒包賺,正好儲定埋奶粉錢。

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()