close

21歲李蘊雖然同前度劉謙掟煲 5個月,但勝在後生樣甜,大把市場, 2個月前已同 28歲高大靚仔的金融才俊羅章冠撻着,速食高富帥。《蘋果日報》圖片

去年 7月,李蘊被爆與身家逾 2,500萬的台灣神級魔術師劉謙於 TVB節目《魔法擂台》邂逅,拍拖半年後,二人因經常分隔兩地,加上言語隔膜濃情轉淡,直至今年初,二人由一日通幾次電話,變為幾日一 call,不過致命傷據知是一向食女無數的劉謙已對李蘊生厭,最後兩人感情只維持 11個月,今年 6月分手收場。

 

自爆有新仔

識玩魔術氹女的劉謙當然不愁寂寞,最近就爆出他使出魔術手溝掂在中國內地極著名的「厲家菜」傳人,兼現年 26歲在大陸做模特兒的王希怡,早前 2人被影到於北京密會撐枱腳,女方更用名貴房車接載劉謙,飯後再由男方揸車一齊返歸過夜。
劉謙有新女,童顏歌星仔李蘊亦唔輸蝕,上週出席活動時,李蘊向記者自爆開始新戀情,還強調新仔是圈外人,保持低調。
據知李蘊的新男友叫羅章冠( David),是廣東南海人,現約 28歲比李蘊大 7年,現於渣打銀行廣州分行任職理財業務主管,從事金融事業的 David大把前途,記者更從他的微博發現, David唔只身形高大,而且斯文靚仔,還熱愛運動,網球、高空跳傘、又坐熱氣球,在江西財經大學讀國際金融碩士的他常周遊列國,被朋友稱為「羅總、高富帥」。

 

人肉上廣州

消息指,李蘊與新仔 2個月前經朋友介紹認識,一拍即合,女方更常在朋友面前讚 David。「 Renee話 David好用心愛佢,好 care佢,兩個傾電話傾唔停,又狂發 sweet短訊, Renee好重視呢段情,每逢有空檔,即搭火車上廣州見男友,戀愛大過天。」知情人士透露。
秘戀金融才俊,記者上週六( 17日)致電李蘊,她就扮傻默認:「你點知㗎?其實佢( David)係我一個好好嘅朋友,人哋係圈外人好低調,你哋唔好搞佢啦。」雖說只是好朋友,但李蘊笑住讚 David:「佢( David)人品好,仲做好多善事,好有善心㗎!」
本週一( 19日),記者亦致電於渣打銀行廣州分行工作的 David,聽到記者問有關與李蘊拍拖一事, David先愕然幾秒,之後禮貌地用廣東話說:「唔好意思,工作以外嘅事我唔會講,我唔會回應㗎,唔好再打嚟騷擾我喇!拜拜!」
難得搵到個絕種好男人,李蘊睇實啲喇要!

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()