close

喬寶寶係尖沙咀重慶大廈地膽,任何人要 喺重慶入面拍 嘢或者要大量南亞裔臨時演員,喬寶寶都會幫手吹雞!


我 喺香港土生土長,我係印度裔 啫,我好 proud of呢個身份喎!人哋叫我哋做阿星、阿差,其實香港人都係人講佢又講,唔好咁介意啦。最侮辱嗰次?唔想提喇,呢啲人同其他害群之馬一樣好快有天收。
喺 TVB做咗 7年,佢哋咁多人,唔一定要搵我,但我都有好多綜藝節目做,又有劇拍,《衝呀!瘦身兵團》仲可以拍住陳展鵬、阮兆祥,仲想點?做人最緊要知足,做小丑有乜所謂,喜劇好難做㗎,我氹得人開心都係一種成就呀!
因為我個細仔有病(先天性脊椎神經問題)喺蘇格蘭住,所以想太太攞本特區護照,咁樣可以免英國簽證入境,點知佢哋(入境處)唔批,我咪惟有全家移民去蘇格蘭囉,我 𠵱家賣晒香港啲鋪頭同樓喇!我太太喺香港住咗 22年,我覺得香港班官冇人情味囉,戴住有色眼鏡睇我哋呢啲非中國裔人。我哋唔怕喎,我冇嘢叻,淨係唔怕辛苦,勤力一定有回報,到時同老婆坐完移民監,咪再返嚟香港重新開始囉,我始終最愛都係香港!

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()