close


10:00am監察網站運作

唐貝詩返到公司,第一時間觀察網站購物情況,更會於facebook回答會員提問。
上流滙 香港搵食艱難,打工仔日做十幾個鐘都要頂硬上,唔敢呻半句。
相比家底豐厚的名人二代,一出世就攤大手板,際遇差天共地。
不過並非個個富二代都只愛蒲爛玩。
寇鴻萍長女唐貝詩(Lydia),幫阿媽搞網站生意半年,更遵從阿媽定下的三大規條,試過犯規而被扣半個月糧,唔係易撈。

規條
1.遲到扣半個月糧
2.office內不可傾私人電話
3.見客時一定要穿西裝和化妝


富二代先天條件豐厚,行步路快過人,創業當然無難度。23歲的唐貝詩(Lydia),去年尾獲媽咪寇鴻萍打本投資近百萬,搞「PurrrChase喵擊」網站。Lydia初時以為做生意很容易,原來實戰時卻與想像有距離。

扣半個月糧
富二代令人聯想起愛蒲爛玩、做事唔認真,唐貝詩無懼被外界標籤。無奈說︰「我知道係會俾人label,不過我唔係好care,你有冇努力,其他人會見到。」網站有十多名員工,她由管理員工、搵貨到見客都一手包辦。為了令其他員工打工打得心服口服,老闆寇鴻萍只好向女兒唐貝詩定下三大開工規條,寇說:「佢要遵守比其他員工更苛刻嘅工作規條,連返工嘅衣着都要份外小心,絕無優待。」唐貝詩對此解釋:「媽咪冇話對我好嚴,不過要求就一定高過其他人。開頭試過遲到,扣咗我半個月人工,當時我得8千,扣剩得4千咋!之後我就唔敢再遲到。」據知唐貝詩現時返朝十晚七,去年試過返工連續兩日遲到,每次遲到約二十分鐘,唐續說:「係我唔啱先,媽咪係老闆,點都要服從。依家加咗人工,叫滿意啦,幾錢就唔方便講。」

希望年賺百萬
記者早前到過唐貝詩位於銅鑼灣辦公室,了解她的打工實況, 發現她的工作量頗多,除要長期實網站操作,當日她與眾同事就開了六個會。不過她有十多個手下為她分擔職務,唔算勞碌。
對於生意營運,讀工商管理的唐貝詩主意多多,主攻美容產品的她,落力引入限量版貨品,她滿有信心說︰「揀產品好緊要,總之啲嘢比人哋吸引,我哋都會做。好似有啲法國護膚品,賺4、5蚊,都一樣照做。」網站賣大包售幾蚊平貨,成功吸納不少會員,連廣告費都慳埋。「其實我最想網站多人瀏覽,瀏覽量夠高,就可以吸引其他產品喺我網站賣廣告。我好pround of自己,由頭一個禮拜冇人買,到依家有二萬幾個會員,都算成功,我希望今年能夠賺第一個一百萬。」
做生意錢搵錢,有後盾的話,要搵百萬唔難,富二代點都比窮二代好命。

網站大雜賣
唐貝詩管理的網上生意「PurrrChase喵擊」,網址是http://www.purrrchase.com,基本上是一個特賣平台,所有不同種類的貨品都有得賣。唐貝詩的最大責任,除了聯絡這批貨品的供應商傾獨家買賣權外,更要保證貨品是市面最平。 ####

 


阿媽實傾生意
今年初,唐貝詩為了交數,索性打埋人情牌,孖住寇鴻萍搵位元堂後人同學仔搵貨。《壹週刊》圖片


14:30pm員工報數午飯後,唐貝詩與同事跟進銷售情況後,便向市場部同事商討訂貨事宜。


唐貝詩於網站工作半年,房內放滿家庭照(上圖),keyboard上亦貼上購自網站的粉紅貼紙,幫屋企打工零舍有歸屬感。


17:30pm整理貨物一有新產品送到,唐貝詩親自檢查質量後,便安排同事影相放上網。


早前,唐貝詩搵埋阿媽、妹妹唐貝欣(左一)做生招牌,幫網站影廣告相,全程跟到實,連甫士都要管埋。


記者發現網站中最貴的貨品就是這支1982年出產的Lafite紅酒,標價為$53,388。


為了聲勢,寇鴻萍就邀請一班「至八會」成員,將她們親繪的畫作,獨家放在網站售賣,其中鄭裕玲這張「Tree of happiness」賣萬八蚊,但暫時未有人識貨。


網站採取會員制,顧客需先於網站註冊,輸入簡單個人資料就搞掂,流程未算複雜。


唐貝詩指貨品標價愈平,反應愈激烈,所以這批$8的潤膚乳,不夠半天已全數售罄。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()