close


矛盾回應本周一(4日),趙碩之最初向本刊記者表示唔知男友Danny的家庭狀況,之後又承認知道對方有老婆仔女,仲話男友已經搞緊分居,似乎唔介意被指做小三。
過氣模趙碩之(Wylie)早前與拍拖4年任職侍應的男友分手,之後火速搭上從事珠寶鐘錶生意、三十多歲的富商Danny。二人更被影到在夜店激吻,旁若無人。事後趙碩之承認與Danny拍拖幾個月。報道出街後,即有人爆料指趙碩之原來係小三。本刊發現Danny唔止已婚,仲有小朋友。破壞人哋家庭幸福嘅趙碩之,本周一(4日)還理直氣壯對本刊記者說:「我知佢有太太!搞緊分居啦!」


擁有34D激凸身材的24歲趙碩之,早前於訪問中承認求學時期是同性戀者,更與女友糾纏了4年。年前她又被影到與窮侍應男友在觀塘舊樓同居,男女通殺。與侍應男友分手後,趙碩之5月中再被圖文並茂報道與富商Danny在灣仔夜店舌戰五回合,又向男友耳邊吹氣挑逗,場面熱辣辣,之後還一齊返歸。

遇多情富商
戀情被爆後,趙碩之不止一次向外承認與Danny撻着幾個月,「我冇諗過發展會咁神速,同佢識咗好多年,突然走得好近係因為大家都鍾意潛水,所以好好傾。」忽然高調晒男友,趙碩之原來別有用心。據知新歡Danny姓郭,從事珠寶鐘錶生意,家族亦經營押店,但他並非圈中鑽石王老五,因為他已婚,並育有仔女。據郭太身邊人透露,Danny已非第一次有外遇:「Danny成日話要夜晚出去傾嘢,Zenbia(郭太)要湊仔仲邊有時間理佢。點知佢玩到唔識返屋企,仲以為老婆乜都唔知,今次仲搞到上晒報紙,真係唔知係狗仔隊叻吖,定係趙碩之叻!Zenbia為咗小朋友冇諗過離婚,不過佢真係好唔開心。」據知上月Danny和趙碩之的舌戰報道刊登後,郭太一直冷待老公。Danny一方面向老婆獻殷勤,每日放工即返屋企報到,但事實上他與趙碩之並未斬纜。

明知對方已婚
本周一(4日),趙碩之為新戲《一路向西》宣傳,記者指她做了第三者時,她竟冷笑三聲,似乎完全唔覺自己有問題。 記者:記 趙碩之:趙記:係咪同Danny發展緊?趙:我都唔肯定呀!自然發展囉!記:佢家庭狀況你清唔清楚?趙:人哋嘅屋企狀況我唔方便詢問,我為咗自己,對呢啲嘢都睇得好淡,我又唔急住拍拖。記:佢嘅家庭狀況你真係唔知?趙:唔係好清楚。記:(攞出男方全家福)有老婆仔女喎!趙:(突然黑面)……我知佢有個仔,有太太,咁佢話分居期,搞緊分居嘛。記:你又話唔清楚佢家庭狀況嘅?趙:興趣方面會清楚啲。作為朋友唔會刻意問,佢有提過個仔好乖,咁我咪知囉。記:你做咗第三者喎!趙:哈哈哈!一定唔會喇!只不過係識個朋友,如果未清理好關係,都唔會去行出某一步囉,所以真係唔急㗎!趙碩之最初認與Danny發展中,但記者踢爆對方有老婆仔女,佢突然轉口話係朋友。記者於周三(6日)終於接觸到男主角Danny,當時他正在自己開設位於尖沙嘴的鐘錶店看舖。記者上前問到與趙的關係,他黑面說:「我唔方便講,你問番趙小姐。」更以有客為由叫記者留下卡片。半小時後Danny主動回覆:「我唔係公眾人物,唔會回應。(係咪同太太分居?)我乜都唔會答。」

郭太facebook訴苦

男主角黑面回應
Danny在尖沙嘴開了一間鐘錶店,專賣名牌手錶,雖然身為老闆,但記者採訪當日見他仍要親自招呼顧客。對於有婚外情,他一直避談。 ####

 


博上位出道以來言行都甚出位的趙碩之,去年推出的寫真集,透點同男模埋身肉搏。34D激凸身材,係男人都鍾意。


美滿家庭據知富商Danny已婚多年,且育有子女,從去年一張合照來看,都幾幸福。趙碩之話Danny搞緊分居,但Danny沒就此事回應。


好友激撐 Danny太太Zenbia Lee 5月15日睇完報紙圖文並茂刊登老公同趙碩之在夜場舌戰後,即日在facebook訴苦,短短一句「受夠了!!!別煩我!!!」便知當事人有幾hurt。老公唔生性,不過Zenbia仍有大班朋友在身邊支持。


郭太以其英文名做facebook開版相,而家庭照亦在其相簿內找到。


強裝鎮定記者拿出Danny的家庭照給趙碩之過目,她當場睩大對眼呆一呆,然後強顏歡笑,故作鎮定後繼續回應。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()