close


另外今屆港姐破天荒以疑似外國節目《生還者》形式舉辦,殺班佳麗措手不及。周三(6日),29位佳麗啱啱先宣布入圍唔夠一星期,就要面對首輪淘汰賽。


但一班大熱門如28號湯洛雯、「翻版陳妍希」25號陳潔玲、貌似戴夢夢嘅17號號張名雅統統不負眾望,再下一城。不過翌日周四(7日)TVB又再搞多劑,淘汰多4個,剩餘16位佳麗先真正飛到倫敦拍外景。玩佳麗之餘,一班記者頭都暈埋。講起17號張名雅,媽咪姐覺得佢幾靚幾有氣質,鬼咩?又係名門之後嚟㗎,名導張堅庭咪係佢舅公囉!

張堅庭出力
提到舅公張堅庭,張名雅絕不掩飾:「佢俾我好多意見,我有叫佢做提名人,但佢話親人做好似好啲,所以最後叫咗我媽咪做。其實我覺得就算佢做我提名人,都唔會對我有好大幫助,因為我好有信心,唔使靠屋企人!」 ####


 


賽前大冷門,2號謝謹蔓,順利被out,仲當場喊爆嚇親邦邦,不過呢一刻證明無綫並未造馬。


「女神」搏到盡外貌似足「女神」陳妍希嘅25號陳潔玲淡定有錢剩,為咗努力做港姐,有傳佢準備退股唔做時裝店㖭!


今時今日選港姐,仲刺激過玩過山車!

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()