close


我係CEO!﹙真實對白﹚陸家俊話:「我睇好娛樂圈前景,因為依家多咗電視台,需要更多藝人,預計娛圈會有新嘅一頁。」對比當年(圓圖)15歲手指指擺pose,真係大個仔嘞!
多得軟硬嗰首《廣播道fans殺人事件》狂rap「陸家俊我哋支持你!」,同埋I Love You Boyz喺電台廣播劇用陸家俊個名做主角,媽咪姐到依家都仲好記得呢位90年代已退出樂壇嘅男歌手㗎!


估唔到嘅係,早年因赴美離開樂壇嘅陸家俊,最近回歸娛樂圈喎,不過唔係復出唱歌,而係擔任新成立嘅「紅日娛樂」做CEO!上星期六(2日)佢就同媽咪姐講:「讀完書返過無綫拍劇,不過都係做閒角。之後做有關金融嘅家族生意,近幾年就同朋友搞咗間模特兒公司。因為之前喺美國讀音樂,所以搞埋音樂,梅姐最後一張唱片《芳華絕代》,我都有份做製作㗎!」話晒陸家俊係90年新秀銀獎得主,有無諗過出番嚟唱先?佢話:「唔得囉!我之前肥咗好多,依家減緊。幕前留番俾啲後生啦!」其實佢當年出道只得15歲,依家都係37啫,你睇王馨平都仲幾有市場㗎! ####


其實CEO有咩做?咪就係一腳踢。呢日仲特登落埋耀華街間IMAX,幫新人Rosanne揀衫㖭!


公司設有大型排舞室同音樂室,陸家俊仲即場彈琴教唱歌。


90年新秀


那些年同學友晒胸嘩!90年代嘅陸家俊原來同學友、小春、Chilam同場晒過胸,無憾啦!

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()