close


今年尖面高鼻
今年4月黃婉曼現身金像獎頒獎禮,艷壓群芳的她,下巴突然變尖,鼻樑亦變得又高又直咗。《蘋果日報》圖片
黃婉曼由講天氣到跳入娛樂圈,不惜拋出32F身材及4吋事業線,為事業搏到盡。歐洲國家盃今周開鑼,有份做主持的黃婉曼,最近被踢爆大執樣,將自己的搵食工具「變靚啲」,豬膽鼻變間尺鼻外,包包臉亦變刀削面。
被傳整容的黃婉曼,近日下巴變尖之餘更驚現「歪面」危機,似足之前變臉失敗嘅楊秀惠,女神地位隨時失守。


新移民模範的黃婉曼,為了出人頭地,向來拼搏,在2010年世界盃被張國強食豆腐,之後拍《撳錢》又爆粗,出位招數多多。為前途,黃婉曼走紅後速撇拍拖兩年電視台攝影師男友,之後與拍檔洪永城傳緋聞,近日又被爆戀上會計師。
事業愛情逐級跳,連樣貌都來個大躍進,近日黃婉曼出席活動時,驚現刀削面及間尺鼻。當記者讚她「靚咗」,她一輪嘴解釋:「我每個星期去做兩次facial,喺屋企又敷mask,好勤力㗎。(做facial可以尖臉?)我之前去歐洲做嘢,三個禮拜瘦咗成個碼,面都瘦埋。」
記者還未問她圓臉變刀削臉,黃婉曼已經煞有介事話:「朋友都話我塊臉尖咗好多,我就唔想太尖。(突然變尖臉唔怕被指整容?)我其實好努力變瘦,去美容院做辣椒瘦臉都做咗幾年!我由做新聞台時已去做。(嗰時未臉尖喎?)另外有間美容院贊助我做埋淋巴瘦臉,做完就真係work,所以我去得好密,一星期去兩次。(咁你咪好忙做facial同瘦臉?)冇辦法啦,我雖然唔係靚女,但上得鏡就要對得住觀眾。」

06年面肥低鼻
黃婉曼攝於中文大學的畢業照,當時扁鼻、包包面、圓下巴、單眼皮,樣貌和現時相距甚遠。

楊秀惠贈興︰下巴靚就俾人話整容
其實楊秀惠都試過歪下巴,更因而被前男友孫耀威揶揄她「打平針」出事。對於黃婉曼及自己都有同一遭遇,楊秀惠邊為自己辯護,邊玩暗寸:「以前我仲有baby fat,依家瘦咗好多,個下巴靚就俾人話整容㗎啦!對於人哋有冇整容,我就唔回應喇!」

直認以前樣衰
對於入行前與現在樣貌相差甚遠,黃婉曼直認:「以前真係好樣衰,依家我有學化妝,識得點將自己化得靚啲。(你個鼻同以前都好大分別。)因為我每次都叫化妝師打多啲鼻影,望落高啲!(接唔接受整容?)以前我接受唔到,但依家覺得都OK。邊個唔想keep住靚樣吖,但現階段唔會整,靠自己努力先,到努力都冇用嘅時候,我會考慮吓!」不過鬼拍後尾枕,黃婉曼曾向傳媒自爆,話問過醫生自己有冇需要整高個鼻,但醫生話佢冇需要。咁佢即係間接承認有見過整容醫生同考慮整容。邊句真邊句假,大家話嘞!

手勢唔好下巴會歪
將黃婉曼入行前的舊照,跟近日的相片對照,專業醫學美容中心Dr Reborn發言人陳小姐表示:「佢塊臉變尖,應該係用咗醫學美容最普遍嘅botox瘦臉,鼻樑明顯變直變高,可以用『透明質酸高鼻』或『假體高鼻』方法去完成。佢雙眼皮都有唔同咗,有機會係為雙眼皮做過勾線手術,令雙眼皮變得更自然更靚。至於下巴少少歪,因為人本身好難有百分百對稱嘅下巴,如果劑量控制得唔好會影響效果。」

11年2月未變靚
去年黃婉曼雙眼已經比讀大學時大咗好多,但鼻同下巴跟06年比仍是相差不遠,臉龐仲係好好肉地。

變尖啲
現時下巴尖咗,亦因為再度發育,開始有「歪面」情況。

變高啲
呢個角度睇,黃婉曼不但下巴變尖啲,而且鼻樑高又直,好似用間尺間出來一樣,五官仲有啲硬膠feel。

張國強︰佢本身都係靚女
曾讚黃婉曼好波的張國強,回應黃婉曼「變靚啲」時,就顯得有點避忌:「自從2010年世界盃合作過就冇再見過佢,唔清楚個樣有冇唔同,佢本身都係靚女嚟!」

上位多是非女神登基
09年,黃婉曼成為《晚間天氣報告》主持,一句「我哋依家跳出香港」,令她成為天氣女神。10年5月,她私自接品牌宣傳騷,惹來無綫新聞部高層不滿,最後無奈辭職。

遭性騷擾
10年6月,黃婉曼被體育組邀請,重返無綫主持世界盃。節目中,張國強一句:「佢有波有天氣有分析……」頓時令黃婉曼人氣更盛。

疑似爆粗
去年2月,主持《撳錢》時黃婉曼被取笑戀上拍檔洪永城,她衝口而出回應「×你!」但她解釋當時只是說「點呢?」,並冇爆粗,但人氣再升。《撳錢》今年易名為《撳快錢》,黃婉曼冧莊主持。

初拍劇集
今年黃婉曼在港台短劇《識法保積金》中,飾演積金局督察,黃婉曼踢爆飾演老闆娘的麥玲玲冇為員工供強積金,表現搶鏡。 ####

 


《蘋果日報》圖片

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()