close


我會乖㗎嘞!呢兩個月。(設計對白)
老實講,以媽咪姐身為「首席非官方資深港姐評判」嘅眼光嚟睇,新一屆29位入圍港姐,論樣貌、身材同學歷,若然唔係攞番李嘉欣呀、郭藹明呀、郭羨妮呀嗰個年代嚟比,其實算ok囉!咁每年都循例有一、兩個新聞人物,今屆未入圍就已經有啦。登登登凳!佢咪就係當年「五虎」小生湯鎮業嘅姪女湯洛雯(佢阿爸湯鎮宗都拍過唔少電視劇同電影㗎!)未入圍,有「長腿郭羨妮」之稱嘅佢已經俾人爆料,又話整過容又話係蒲精同溝仔王,夠晒noise啦!雖然呢位靚女新聞多多,但相當輕易就入咗圍,無綫仲無派人同佢訓話㖭,好奇怪呀呵?

無綫高層暗提點
嗱,媽咪姐就八到,今年「殼王」陳國強首次以「新老闆」身份低調擔任港姐評判,佢冇正面表示支持邊個,但實情心中有數!據知佢曾經搵一位高層出面同湯洛雯講:「喺呢兩個月千祈唔好行差踏錯,唔好群太多其他女仔(佳麗)玩呀!」總之絕不能俾記者影到啲肉酸相。以我哋睇咗N年選美嘅經驗,真係用腳指尾隻指甲都可以理解到,下一句潛台詞應該係——「只要乖乖哋,三甲應該冇走雞」。講到咁輕易,全賴有名人爸爸湯鎮宗同三叔湯鎮業啦!係人都知曾志偉人面廣,同「五虎」鬼咁friend,湯鎮業開句聲,啲世叔伯實幫忙。而志偉同「殼王」嘅交情亦毋庸置疑,箇中關係,相信唔使再拆解喇啩!難怪早前湯鎮宗接受訪問時話明,七月中喺大連拍完戲就第一時間返香港支持阿女。講到咁實牙實齒,好似知道阿女一定唔會被out咁款喎。對於有殼王撐腰,周三(6日)湯洛雯現身無綫時,堅稱自己靠實力:「冇可能啦,我爸爸係沉默寡言嘅人,唔鍾意出聲,點會幫我。我叔叔同我好耐冇見,佢成日喺大陸做嘢,唔得閒。(唔喺香港唔等於唔可以幫你。)TVB咁大機構,好公平㗎,況且我相信我自己有能力。」而港姐統籌經理余詠珊小姐則語帶雙關暗寸湯洛雯必入三甲:「呢條選舉路其實好漫長,每一刻都有變卦,熱門唔等於會贏,佢係邊個個女只係一個先機,並唔係一個幫助。」咁,又睇吓點啦!

志偉三叔幫得手
眾所周知,曾志偉同TVB新老細「殼王」幾有交情,而湯鎮業、湯鎮宗同志偉在公在私都關係密切。幾年前,兩兄弟仲齊齊去北京撐獎門人搞藝術教育中心,坐正喺劉華隔籬㗎!


湯鎮業係無綫五虎之一,直至今日,仲有人講佢同翁美玲嘅一段情,呢位三叔最近仲喺微博明撐姪女,掂晒啦。


大家最記得嘅可能係湯鎮宗露股拍《現代豪放女》。不過佢洞悉先機,晨早北上拍劇,依家有兩層千呎豪宅揸手,喺大陸仲幾有face㖭!

守3戒入3甲
想入三甲,梗要下啲「苦功」嘅!乜嘢叫「唔好行差踏錯」呢?咪就係有3樣嘢唔做得囉!

1 No夜蒲
湯洛雯(右二)去港姐面試,即刻有人將佢啲夜蒲相擺上網。想入三甲,就要忍……兩個月嘞。

2 No食煙
英國倫敦大學畢業後,Roxanne(左二)返香港做model,不過以佢170cm嘅身高,真係輸一大截。矮,唔緊要嘅,最緊要唔好學埋模界壞嗜好——食煙啫!

3 No粗口
港姐梗唔可以講粗口,或者至少唔可以俾人聽到你講!所以,湯洛雯(右一)好醒,真係極少同其他佳麗傾偈,淨係同外表清純嘅「翻版陳妍希」25陳潔玲(右二)有兩句咋! ####


Uncle喺度唔使驚!(設計對白)


湯洛雯雖堅稱父親冇幫佢,但年前湯鎮宗卻帶挈女兒上陣拍洗頭水廣告,咁都冇幫?

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()