close


追多個龍仔就收工!(設計對白)
上星期,黎姿同商人老公馬廷強,仲有兩個friend去咗中環嘆下午茶,分享有B嘅喜悅。馬太嘅笑容,直情sweet過啲cake啦!《蘋果日報》圖片

已榮升為靚太多時嘅黎姿,上個禮拜喺微博宣布再次有喜,為孖女添多個細佬或妹妹。媽咪姐同廣大讀者一樣,為呢個好消息而感到開心。不過馬太未等及個胎佗夠三個月,已忍唔住口要食煎炸嘢,仲post上微博同大家分享㖭,呢位靚媽咪真係為食!雖然佢對香口嘢毫無「抵抗力」,不過近排就乖乖留喺屋企安胎,各位想見吓「愛美神」嘅真身,要俾啲耐性嘞!


####


睇唔出皮膚白白滑滑嘅黎姿,原來鍾意食炸雞!不過,食完第二日,佢都食番清淡嘅餃子,唔會下下亂嚟。


上星期五(6日),GiGi喺微博公布自己有咗,佢個樣笑瞇瞇,但其實呢排仲係作嘔作悶,都咪話唔辛苦!

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()