close


醉做手勢女友劉倩婷當晚都有出席,港姐果然係港姐,high極都保持儀態。反觀李丞責一邊傻笑一邊做手勢叫人俾電話佢,明顯飲大咗。 Honey,你飲醉啦。(設計對白)我冇醉,八字話我千杯不醉!(設計對白)

李丞責舊年8月俾《忽周》圖文並茂篤爆,同09年港姐冠軍劉倩婷撻着。兩個拍拖唔夠一年,父女戀終於修成正果,46歲李丞責今年再做老襯,迎娶細佢17年嘅劉倩婷。


早前媽咪姐喺山林道撞見飲到面紅紅嘅李丞責,同劉倩婷以及一班朋友由豪門酒家行出嚟。可能兩杯酒落肚,當晚李師傅心情鬼咁high,不斷傻笑,仲舉起ok手勢叫人call佢!媽咪姐就八到,佢喺酒家食飯嗰陣,原本同朋友坐VIP房。不過飲到貓晒嘅佢,竟然拎住大疊卡片喺酒家見人就派,仲叫其他食客多多幫襯。鬼咩!佢呢頭貼唐唐做特首衰咗,嗰頭又有網友搵佢改BB名搞到一肚氣。今次李師傅梗係要親自省番靚個招牌啦! ####


high爆傻笑李丞責走出酒樓後,未有即時散band,反而同班朋友吹水,不斷傻笑。


繼續派片李丞責除咗喺酒樓入面派卡片,吹水期間亦繼續派,派極都未完。


有網友搵李丞責改BB名,但遭到不禮貌對待而一肚氣。如果網友所言屬實,李丞責真係抵打。學劉華話齋:今時今日咁嘅服務態度,邊得㗎!

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()