close


周二,王馨平接受記者訪問,坦言拍《春嬌》 純屬貪玩,冇諗過自己因此而鹹魚翻生。

《春嬌與志明》,彈出了王馨平(Linda)。客串唔夠一分鐘,卻成為焦點,陳年歌〈別問我是誰〉更遭網友洗版式瘋傳。戲中楊千嬅一句:「你同鄭嘉穎分手,我喊咗幾日幾夜呀!」,將昔日王馨平與鄭嘉穎的一段情擺上大銀幕,王馨平表示不介意,更大方地說:「同鄭嘉穎依家係好朋友,大家有聯絡,當年同佢一齊,絕對係美好嘅回憶!」過去的都已過去,王馨平不願再提,不過講起老公Stephen,她難掩幸福少奶奶的模樣說:「我同老公好夾,佢好錫我……」言談間嘴角甜笑,幸福滿瀉。王馨平有今日,直認當年棒打鴛鴦的爸爸王羽功不可沒。


彭浩翔作品《春嬌與志明》票房直逼3,000萬,叫好叫座。有份客串的王馨平更因此人氣急升,加上多得余文樂反串兼惡搞她經典歌〈別問我是誰〉MV,令該曲翻生熱爆K場。半退隱的王馨平忽然熱起來,不過亦因此令她與鄭嘉穎的6年情史遭翻舊帳。

爆笑MV
《春嬌》除了令王馨平翻生,其舊歌〈別問我是誰〉亦因余文樂反串而重生,由於效果爆笑,遭網友洗版式瘋傳。

與舊愛傳情
本周二(10日),王馨平接受本刊訪問,談到94年與鄭嘉穎的一段情,起初怕人說她借舊男友博宣傳,不肯多講。經記者多番追問下,王馨平終於說:「其實喺成長嘅過程嚟講,當年同佢(鄭嘉穎)一齊,絕對係美好嘅回憶。我同佢係好朋友,大家一直有聯絡,我老公都知。佢演嘅《怒火街頭》我同老公一齊睇,佢攞視帝我都戥佢開心。」

對白激嬲王羽
楊千嬅在《春嬌》中一句「你同鄭嘉穎分手,我喊咗幾日幾夜呀!」嘅對白,本是導演彭浩翔心底話,結果卻激嬲王馨平老竇王羽,搞到彭導演要親自打俾王馨平謝罪。

王羽斥嘉穎冇出息
再見亦是朋友當然好,不過與鄭嘉穎6年情,兩人分手原因一直冇乜人知。直至近日王馨平爸爸王羽接受訪問時,不諱言自己當年反對女兒跟鄭嘉穎拍拖,是覺得他沒出息,而且認為藝人結婚有好收場的不多,所以棒打鴛鴦。王馨平直言:「我當年好反叛,唔係每次都聽爸爸講,但知道爸爸所做嘅一切都係想保護我,緊張我。」提到爸爸屬於口直心直的人,她似乎怕爸爸再失言,「爸爸星期日(15日)會嚟參加金像獎頒獎禮,好高興阿爸同舅父(曾江)都有份角逐最佳男配角,我會同佢一齊嚟,唔俾佢再亂講嘢。」

六年姊弟情玩完
現年43歲的王馨平,94年與細她一年的鄭嘉穎拍拖,當時女方歌唱事業已屬阿姐級,反觀男友仍屬新人。二人地下情維持六年無疾而終,陳年戀情近日因《春嬌》再浮面,王馨平老竇王羽更自爆當時是自己嫌嘉穎冇出息才棒打鴛鴦。

微博拆彈
王羽言論一出,王馨平即遭鄭嘉穎粉絲在網上圍剿,王馨平惟有親自在微博拆彈,代老竇向鄭嘉穎道歉。而鄭亦叫粉絲冷靜,指自己在媽咪心目中並非無出息的人。

相睇識老公
舊情不再提。王馨平01年下嫁從事金融業的Stephen Lee,結婚十年依然恩愛。「你哋一定估唔到,我同老公係相睇識嘅,係咪好老套呀?嗰陣我係單身(剛剛與鄭嘉穎分手),嫲嫲同姑姐成日話要介紹個男仔俾我識。當時我覺得太刻意又老套,已經推咗好多次。不過姑姐同嫲嫲依然極力游說,最後我都有出去。其實我老公係陳美齡媽咪啲世姪,嗰次相睇, 佢同Stephen嘅爹哋媽咪都有出席。」緣份話來就來,王馨平與Stephen一拍即合,翌年更拉埋天窗,「老公對家人、朋友都好細心,我冇揀錯。我唔使大富大貴,最緊要開心。我同佢鍾意打golf同打網球,每年旅行都會加插打golf呢個環節,又鍾意食嘢,去親東京旅行主要都係食。」

婚後恨有BB
王馨平和從事金融的老公Stephen Lee結婚11年,多年來表現恩愛,王更坦言回想與老公生BB而試過三次人工受孕,可惜最後唔成功,王說現時只有隨緣。

惹火老竇
王馨平老竇王羽是武打明星出身,雖然已屆69歲之齡,不過依然好火。除早年與女兒經理人甄妮有拗撬,近日更直認當年插手女兒與鄭嘉穎的感情,並斷言:「我一睇鄭嘉穎就知佢冇出息!」對於女兒事業和愛情,同樣緊張。

人工受孕失敗
二人世界雖浪漫,但不夠熱鬧。對於生BB,Linda有另一種諗法,「我覺得生BB好講緣份,我自己試過人工受孕三次都唔得。其實唔一定中,醫生話一般人工受孕機會得兩三成,雖然我失敗三次,不過心態依舊隨緣,老爺奶奶都冇俾壓力我。」 BB緣份雖未到,不過事業似乎再度起飛。Linda食住《春嬌》個勢,現正積極籌備年底個唱。眼見當年寶麗金四小花之一的黎瑞恩都成功開個唱,Linda都心郁郁。「出道到依家出過15隻唱片,都夠歌開個唱,現階段仲係好初步傾緊,希望年底可以喺紅館見大家。」

演藝世家
現年43歲的王馨平,可謂娛樂圈世家出身。父親是武打明星王羽,母親是已故女星林翠,舅父是資深演員曾江,絕對是典型的演藝世家。

94年寶麗金四小花之一
Linda 93年加盟寶麗金,當時與劉小慧、黎瑞恩、湯寶如有「寶麗金四小花」之稱。同年更奪得TVB十大勁歌金曲女新人獎銀獎。

96年與甄妮反面
事業如日方中,卻在此時爆出王羽與王馨平經理人甄妮反面,導致王馨平和甄妮師徒反目,最後二人解除經理人合約。

98年亮相亞視
約滿寶麗金後,王馨平幾乎絕跡香港樂壇,只試過在亞視亮相拍劇集《我來自廣州》。至00年,她轉往影壇發展,同年與拍拖六年的鄭嘉穎分手,分手一年結識現任老公Stephen Lee,婚後淡出娛樂圈。 ####


王馨平與老公Stephen Lee結婚,全靠陳美齡母親(左)做媒人,王馨平在訪問中,亦坦言十分感激陳媽媽為她牽紅線。


對於復出,王馨平望着面前自己十五張專輯說:「我仲想喺紅館開騷!」


王馨平忽然彈出,唔少網民都讚她狀態不錯,更認為她復出唱歌應該有市場。



arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()